Medialny sezon grillowy trwa w najlepsze!

Wydawałoby się, że wakacje to czas wytchnienia, kiedy w mediach panuje spokój, a w  serwisach informacyjnych królują tzw. michałki. W tym roku jest jednak inaczej. Sezon wakacyjny to też sezon grillowy i w tym roku nabrał on nowego znaczenia. Teraz nawet ci najwybredniejsi mogą znaleźć w mediach coś dla siebie – np. szaszłyk z Edwarda Snowdena, kaszankę z piłki nożnej lub stek z Hanny Gronkiewicz-Waltz.

Jeszcze na początku sierpnia na wszystkich grillach obracany był Snowden – jednak ten grill już dawno się wypalił. Teraz oliwy do ognia dolewa piłka nożna i kwestia awansu do Ligii Mistrzów oraz sprawa odwołania Hanny Gronkiewicz-Waltz. Instytut Monitorowania Mediów zbadał, że tylko od 01 do 21 sierpnia 2013 w internecie pojawiło się na temat Prezydent Warszawy ponad 5 tysięcy wzmianek. Największe zainteresowanie przypada na dni od 19 do 21 sierpnia, ma to oczywiście związek z ogłoszeniem terminu referendum odwoławczego.

Przez najbliższe tygodnie media będą ten temat kroić, szatkować i doprawiać na ostro by wreszcie 13 października rzucić go na grilla. Internauci zastanawiają się teraz jaki będzie wynik referendum? Od 01 do 21.08 w Internecie pojawiło się ponad 2 tysiące wzmianek dotyczących referendum, w kontekście odwołania Hanny Gronkiewicz-Waltz. W obecnej kadencji były aż 83 referenda, ale odwołano tylko 16 włodarzy miast lub rad. Czas pokaże jak rozwinie się sytuacja w Warszawie.

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg