Międzynarodowy Kongres FIBEP w Krakowie zorganizuje IMM

Gospodarzem Kongresu FIBEP 2012 będzie Instytut Monitorowania Mediów – największa firma monitorująca media w Polsce, członek organizacji od 2002 roku. Zadecydowali o tym w głosowaniu przedstawiciele firm zrzeszonych w FIBEP podczas tegorocznego Kongresu, odbywającego się w Salonikach.

– To wyróżnienie dla Polski i dla IMM – mówi Paweł Sanowski, prezes IMM – docenione zostały dotychczasowe zasługi Instytutu w 9-letniej działalności w FIBEP. Zwrócono również uwagę, że będąc właścicielem firmy w Rumunii jesteśmy największą grupą monitorującą media w tej części Europy. Jestem pewien, że Kraków oczaruje naszych zagranicznych partnerów, a jego niepowtarzalna atmosfera będzie sprzyjać otwartym dyskusjom i współpracy. Dla firm monitorujących media Kongres jest okazją do rozmowy o innowacjach i przyszłości branży. Jest to również czas nawiązywania międzynarodowych kontaktów biznesowych.

FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presje) to międzynarodowa organizacja zrzeszająca instytucje monitorujące media. Działa od 1953 roku i obejmuje 80% rynku monitoringu mediów na świecie – obecnie zrzesza ponad 90 podmiotów z 41 krajów. Kongresy FIBEP są organizowane co 18 miesięcy, zazwyczaj w rodzinnym kraju jednej z organizacji członkowskich. Celem Kongresów jest zacieśnienie współpracy między firmami monitorującymi media, dyskusja na temat rozwoju rynku monitorowania mediów oraz wymiana doświadczeń między uczestnikami. FIBEP od lat działa również na rzecz wypracowania ponadnarodowych standardów współpracy między firmami monitorującymi media, a wydawcami i właścicielami praw autorskich.

Instytut Monitorowania Mediów od 10 lat świadczy usługi wyszukiwania i analizy informacji publikowanych w mediach oraz tworzenia raportów wizerunkowych. Stale monitoruje ponad 900 tytułów gazet i czasopism ogólnopolskich, regionalnych i anglojęzycznych, ponad 100 stacji RTV, polskie zasoby Internetu oraz social media. IMM jest twórcą kwartalnego newslettera FIBEP, poświęconego PR i komunikacji, dedykowanego firmom monitorującym media. Obecnie IMM jest najstarszym członkiem FIBEP w Polsce. Więcej informacji o IMM jest dostępnych na stronie www.imm.com.pl.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg