Mobilny przegląd mediów
Jest to spore ułatwienie dla zapracowanych specjalistów PR. mPlatforma IMM, czyli specjalna wersja ‘light’ Platformy, przystosowana do urządzeń mobilnych, może znacząco skrócić czas potrzebny na codzienne sprawdzenie wyników monitoringu, a także zwiększyć szybkość reakcji na nieprzewidziane kryzysowe wydarzenia.
– Jeśli chcemy sprostać wymaganiom rynku, potrzebujemy stałego dostępu do informacji – mówi Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów – Dziś wprowadzone przez nas rozwiązanie jest innowacją, ale już niedługo to będzie standard. Według szacunków firmy Ericsson jeszcze w 2011 roku liczba użytkowników szerokopasmowego mobilnego Internetu na świecie może przekroczyć miliard.
Aby zalogować się na mPlatformie IMM wystarczy skorzystać z urządzenia mobilnego (telefonu komórkowego lub palmtopa z przeglądarką internetową). Na mobilnej wersji Platformy klienci mają możliwość przejrzenia listy wyszukanych materiałów, obejrzenia ich podglądu oraz przesłania innym osobom linku do interesującej informacji.
mPlatforma IMM została przygotowana tak, by w jak najmniejszym stopniu obciążać łącze internetowe. Elementy graficzne systemu są zredukowane do minimum, dzięki czemu wyświetlanie stron jest szybkie i wygodne. Materiały są skompresowane i zawierają dodatkowo informację o rozmiarze pliku, umożliwiając pełną kontrolę nad transferem danych.
Dostęp do mPlatformy nie wymaga dodatkowych opłat. Aby się zalogować, wystarczy użyć loginu i hasła dostępu do Platformy IMM.
mPlatforma IMM jest dostępna pod adresem: http://mplatforma.instytut.com.pl
Prezentację funkcji i działania mPlatformy można obejrzeć pod adresem:
http://www.instytut.com.pl/IMM/mPlatforma/prezentacja.html