Mobilny przegląd mediów

Jest to spore ułatwienie dla zapracowanych specjalistów PR. mPlatforma IMM, czyli specjalna wersja ‘light’ Platformy, przystosowana do urządzeń mobilnych, może znacząco skrócić czas potrzebny na codzienne sprawdzenie wyników monitoringu, a także zwiększyć szybkość reakcji na nieprzewidziane kryzysowe wydarzenia.

– Jeśli chcemy sprostać wymaganiom rynku, potrzebujemy stałego dostępu do informacji – mówi Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów – Dziś wprowadzone przez nas rozwiązanie jest innowacją, ale już niedługo to będzie standard. Według szacunków firmy Ericsson jeszcze w 2011 roku liczba użytkowników szerokopasmowego mobilnego Internetu na świecie może przekroczyć miliard.


Aby zalogować się na mPlatformie IMM wystarczy skorzystać z urządzenia mobilnego (telefonu komórkowego lub palmtopa z przeglądarką internetową). Na mobilnej wersji Platformy klienci mają możliwość przejrzenia listy wyszukanych materiałów, obejrzenia ich podglądu oraz przesłania innym osobom linku do interesującej informacji.


mPlatforma IMM została przygotowana tak, by w jak najmniejszym stopniu obciążać łącze internetowe. Elementy graficzne systemu są zredukowane do minimum, dzięki czemu wyświetlanie stron jest szybkie i wygodne. Materiały są skompresowane i zawierają dodatkowo informację o rozmiarze pliku, umożliwiając pełną kontrolę nad transferem danych.


Dostęp do mPlatformy nie wymaga dodatkowych opłat. Aby się zalogować, wystarczy użyć loginu i hasła dostępu do Platformy IMM.


mPlatforma IMM jest dostępna pod adresem: http://mplatforma.instytut.com.pl


Prezentację funkcji i działania mPlatformy można obejrzeć pod adresem:
http://www.instytut.com.pl/IMM/mPlatforma/prezentacja.html

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg