Analizy ułatwiają pracę w systemie media 360. W łatwy sposób samodzielnie sprawdzisz efekty komunikacji PR i marketingowej we wszystkich rodzajach mediów, zaplanujesz działania i ocenisz aktywność konkurencji.
Analizy ułatwiają pracę w systemie media 360. W łatwy sposób samodzielnie sprawdzisz efekty komunikacji PR i marketingowej we wszystkich rodzajach mediów, zaplanujesz działania i ocenisz aktywność konkurencji.
Łatwo przeanalizujesz liczby dzięki interaktywnym wykresom. W module dowolnie zestawisz wybrane marki i media, a analizę przeprowadzisz do dwóch lat wstecz. Moduł możesz dopasować do swoich potrzeb. Sam decydujesz o wyborze, kolejności i prezentacji zestawów danych.
Każdy wykres, zestawienie, mapę i tabelę zapiszesz jednym kliknięciem. Prezentację lub raport z monitoringu mediów przygotujesz w kilka minut.
Każdy wykres, zestawienie, mapę i tabelę zapiszesz jednym kliknięciem. Prezentację lub raport z monitoringu mediów przygotujesz w kilka minut.
Dostajesz dostęp do ważnych danych: współczynników zaangażowania w social mediach, ekwiwalentu reklamowego, zasięgu, wydźwięku, rankingów najważniejszych autorów i najistotniejszych mediów, kluczowych tematów publikacji, mapy benchmarkowej, chmury najczęściej występujących słów, Indeksu Mocy, ekspozycji, gęstości nasycenia słowami kluczowymi.
Bezpośrednio z modułu włączaj się do dyskusji w social mediach i dodawaj komentarze do zmonitorowanych postów.
Bezpośrednio z modułu włączaj się do dyskusji w social mediach i dodawaj komentarze do zmonitorowanych postów.