Bez spamu i materiałów nie na temat
Dzięki narzędziom do monitoringu internetu będziesz skutecznie przeciwdziałać kryzysom w sieci. Szybciej i łatwiej nawiążesz wartościowe relacje z istotnymi odbiorcami aktywnymi w mediach społecznościowych.
Nasi eksperci pomagają w wyborze najbardziej efektywnych słów kluczowych. Dzięki temu otrzymasz wyłącznie materiały istotne w danym kontekście.
Aktualizacja wyników wyszukiwania następuje w czasie rzeczywistym, a materiały z monitoringu internetu są dostępne na Platformie IMM tuż po ich publikacji. Rozbudowany system alertów pozwala być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami w sieci.
Otrzymasz materiały opisane wieloma wskaźnikami, są to m.in. wydźwięk (pozytywny, neutralny, negatywny), zasięg informacji i ekwiwalent reklamowy. Posty z mediów społecznościowych są dodatkowo uzupełnione o miary zaangażowania: liczbę fanów, udostępnień, komentarzy oraz polubień.
Jednym kliknięciem przechodzisz do materiałów źródłowych, aby odpowiedzieć na pytanie konsumenta, włączyć się do dyskusji lub zadziałać antykryzysowo.
W Analizach sprawnie przeanalizujesz dużą liczbę publikacji z internetu i social mediów, a także odszukasz i przejrzysz najważniejsze publikacje. Szybko pobierzesz statystyki, tabele i wykresy.
Sprawdź nasz autorski system w formie aplikacji do samodzielnego definiowania monitoringu internetu i monitoringu social mediów. Dzięki aplikacji indywidualnie ustawisz monitoring internetu według wybranych przez Ciebie fraz. Do monitoringu marki w sieci możesz dodać nieograniczoną liczbę słów kluczowych. W ten sposób możesz precyzyjnie wyszukać informacje i wyeliminować materiały bezwartościowe.
Monitoring internetu i mediów społecznościowych na start
Monitoring mediów jest narzędziem wspierającym działania komunikacyjne. Co to jednak oznacza w praktyce? W poradniku znajdziesz kilka podstawowych zastosowań monitoringu internetu i mediów społecznościowych, które pozwolą Ci jeszcze skuteczniej komunikować się z odbiorcami.