Wzmianki z tysięcy podcastów w jednym miejscu
Z roku na rok coraz więcej osób w Polsce słucha podcastów. Monitoruj je, żeby wiedzieć, gdzie i jak mówi się o Twojej marce.
Promocja! Dla wszystkich zamawiających monitoring internetu i social media w IMM prowadzimy pełny monitoring podcastów za 1 zł miesięcznie do końca 2025 roku.
Tylko na Platformie IMM znajdziesz monitoring pełnej treści całego podcastu. Monitorujemy całą treść audio, a nie tylko opisy czy tagi. Nasza usługa jest kompleksowa.
Możesz współtworzyć z nami usługę monitoringu podcastów. Napisz nam, jakie podcasty chcesz, żeby były monitorowane i transkrybowane na Platformie IMM i odbierz 15% rabatu na dowolną nową usługę. Szczegóły na stronie.
Otrzymujesz dostęp pełnej transkrypcji podcastu, w której podświetlone są frazy, które monitorujesz. Oszczędzasz czas, ponieważ czytanie transkrypcji jest szybsze niż odsłuchiwanie całego odcinka, a ponadto możesz łatwiej dzielić się treściami na temat swojej marki.
Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, a materiały są dostępne na Platformie IMM tuż po ich publikacji. Rozbudowany system alertów pozwala być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami w sieci.
W transkrypcjach podcastów podświetlamy monitorowane frazy, a w wersji audio na pasku odtwarzacza dodajemy widoczne oznaczenia w miejscach, gdzie one padają. To realnie skraca czas poświęcany na zapoznanie się z kluczowymi dla Ciebie wzmiankami.
Już teraz monitorujemy tysiące podcastów pochodzących z różnych domen. Na bieżąco rozszerzamy naszą bazę źródeł i dodajemy do niej kolejne.
Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!
Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!
Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!