Monitoring radia i telewizji w IMM – promocja do końca roku
Nie prowadzisz komunikacji w mediach klasycznych? Nie masz szans zaistnieć w głównym wydaniu programów informacyjnych? Twoja kampania będzie realizowana tylko w mediach społecznościowych?
Nawet jeśli odpowiadasz twierdząco na wszystkie powyższe pytania, nie oznacza to wcale, że powinieneś zrezygnować z monitorowania mediów w modelu 360. Dlaczego?
1. Jeśli komunikację opierasz tylko na własnych mediach internetowych (takich jak blog czy profile w social mediach) i wypowiedziach eksperckich w prasie, nie oznacza to, że dziennikarze radiowi i telewizyjni sami nie podejmą tematu związanego z Twoją marką. Oko monitoringu warto skierować na media RTV szczególnie podczas wprowadzania nowej kampanii i obowiązkowo, jeśli zaistnieje podejrzenie sytuacji kryzysowej. Do dobrych praktyk należy też monitoring zagadnień związanych z całą branżą, w tym śledzenie działań konkurencji.
2. Dzisiaj granice między mediami są mocno zatarte. W internecie możemy posłuchać radia i obejrzeć transmisje na żywo, telewizja wykorzystuje możliwości multiscreeningu, prasa rozwija prenumeraty wydań elektronicznych. Media klasyczne często podejmują tematy, które swoje źródło mają w internecie. Jeśli zatem planujesz viralową kampanię, niezbędna może okazać się analiza efektów we wszystkich mediach.
3. Polskie media nie zamykają się na liście najpopularniejszych stacji i ich głównych programów. Dużą moc komunikacyjną mają także media regionalne, które chętnie angażują się w tematy związane z lokalnym rynkiem – a to może być dobra okazja na poprowadzenie komunikacji także z perspektywy małych przedsiębiorstw oraz lokalnych oddziałów większych firm.
Telewizja oraz radio – nawet jeśli mowa o mediach regionalnych – cieszą się dotarciem do największej liczby odbiorców. Monitoring RTV pomaga zbadać branżową dyskusję w tych kanałach oraz stworzyć odpowiednią strategię komunikacji, która umożliwi pełne wykorzystanie potencjału mediów klasycznych.
Instytut Monitorowania Mediów rozpoczął promocję, która jest doskonałą okazją do sprawdzenia możliwości monitoringu radia i telewizji. Od początku listopada do końca grudnia 2017 roku obowiązuje 30-procentowa obniżka cen na monitoring RTV dla wszystkich Klientów IMM – nowych oraz obecnych.
Szczegółowe zasady promocji:
Promocja obowiązuje niezależnie od zakresu i czasu prowadzonego obecnie monitoringu. Każdy Klient IMM w okresie trwania promocji może uruchomić nowy standardowy monitoring radia i telewizji (wg rozliczeń abonament + stawka za materiał) w cenie obniżonej o 30 proc. w stosunku do ceny standardowej. Ceny promocyjne zostaną utrzymane także po zakończeniu promocji do momentu wygaśnięcia zleceń założonych w trakcie jej trwania. W cenie zagwarantowane są dane dotyczące wartości AVE i dotarcia materiałów.
Promocja nie obejmuje jednorazowych (monitorowanych na wskazanie Klienta) nagrań RTV i aktualnie prowadzonych monitoringów. Monitoring promocyjny musi zostać zlecony minimum na 3 miesiące i obejmować wszystkie stacje z oferty IMM.
Specjaliści IMM pomagają w jak najlepszym dookreśleniu zagadnień, kontekstów oraz zakresu czasowego, aby wynik monitoringu radia i telewizji dokładnie spełniał potrzeby klientów.
TUTAJ można składać szczegółowe zapytania oraz zamówienia na promocyjny monitoring RTV.