Monitoring social media

Komunikacja wspierana skutecznym monitoringiem sieci

Monitoring treści opublikowanych w mediach społecznościowych, czyli social listening, jest niezbędnym narzędziem dla każdego specjalisty zajmującego się public relations, komunikacją, marketingiem oraz dbaniem o wizerunek firm i marek.

Kontroluj opinie o swojej marce, buduj relacje,
docieraj do influencerów

Sprawdzam wycenę
Monitoring social media

Z monitoringiem social media w IMM
oszczędzasz czas i zyskujesz klientów

Nawiązuj kontakty z liderami opinii

Szukasz influencerów, mikroinfluencerów lub nowych ambasadorów do kampanii marketingowej? Monitoring mediów społecznościowych pomoże Ci znaleźć autorów angażujących publikacji w tematyce bliskiej Twojej marce. Dzięki monitoringowi social media zmierzysz też efekty kampanii influencer marketingowych.

W real-time marketingu liczy się szybkość reakcji. Dzięki monitoringowi mediów społecznościowych możesz na bieżąco śledzić wydarzenia w danej branży, co umożliwi Ci błyskawiczne wyłapywanie rodzących się trendów. Skutecznie szukaj treści, które będą dla Ciebie inspiracją do tworzenia viralowych kreacji.

Korzystaj z siły real-time marketingu

Korzystaj z siły real-time marketingu

W real-time marketingu liczy się szybkość reakcji. Dzięki monitoringowi mediów społecznościowych możesz na bieżąco śledzić wydarzenia w danej branży, co umożliwi Ci błyskawiczne wyłapywanie rodzących się trendów. Skutecznie szukaj treści, które będą dla Ciebie inspiracją do tworzenia viralowych kreacji.

Monitoruj skutecznie wszystkie wzmianki

Nasze wieloletnie doświadczenie oraz autorskie rozwiązania narzędziowe gwarantują, że w wynikach monitoringu social media nie znajdziesz spamu. Korzystając z przydatnych funkcji IMM, zyskujesz czas, który możesz poświęcić na aktywne budowanie wizerunku Twojej organizacji i marek w sieci.

Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, a materiały są dostępne na Platformie  IMM tuż po ich publikacji. Ponadto rozbudowany system alertów pozwala być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami i skutecznie zapobiegać kryzysom mającym początek w sieci.

Dużą zaletą IMM jest tempo, w którym dodawane są nowe materiały – możemy dzięki temu szybko reagować, jeśli pojawi się np. tekst, do którego powinniśmy się ustosunkować, podziękować dziennikarzowi itp.
Anna Iżyńska, Stowarzyszenie Otwarte Klatki

Aktualizacje wyników dostajesz na bieżąco

Aktualizacje wyników dostajesz na bieżąco

Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, a materiały są dostępne na Platformie IMM tuż po ich publikacji. Ponadto rozbudowany system alertów pozwala być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami i skutecznie zapobiegać kryzysom mającym początek w sieci.

Dużą zaletą IMM jest tempo, w którym dodawane są nowe materiały – możemy dzięki temu szybko reagować, jeśli pojawi się np. tekst, do którego powinniśmy się ustosunkować, podziękować dziennikarzowi itp.
Anna Iżyńska, Stowarzyszenie Otwarte Klatki

W prosty sposób analizujesz dane i szybko odpowiadasz na wzmianki

Na Platformie IMM łatwo pobierzesz raporty, a w Analizach sprawnie przeanalizujesz wyniki. Z każdego wykresu możesz przejść do materiałów źródłowych, aby sprawdzić te najbardziej wartościowe lub wymagające szybkiego działania antykryzysowego. Od razu możesz włączyć się do dyskusji i odpowiedzieć na pytania internautów.

Cenimy sobie przejrzysty sposób działania Biuletynu, dzięki któremu mamy nieustanny i łatwy dostęp do interesujących nas materiałów.
Józefina Bartyzel, Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury

Analizy

Bezpłatne Analizy pozwalają na łatwą analizę statystyczną dzięki interaktywnym wykresom. Otrzymujesz dostęp do istotnych wskaźników, m.in. zaangażowania w social mediach, ekwiwalentu reklamowego, dotarcia, wydźwięku. W module dowolnie porównasz wybrane marki i media aż do dwóch lat wstecz. Każdy wykres i tabelę zapiszesz jednym kliknięciem.

Przygotowujesz wartościowy raport w kilka minut

Przygotowujesz wartościowy raport w kilka minut

Moduł analityczny

Bezpłatne Analizy pozwalają na łatwą analizę statystyczną dzięki interaktywnym wykresom. Otrzymujesz dostęp do istotnych wskaźników, m.in. zaangażowania w social mediach, ekwiwalentu reklamowego, dotarcia, wydźwięku. W module dowolnie porównasz wybrane marki i media aż do dwóch lat wstecz. Każdy wykres i tabelę zapiszesz jednym kliknięciem.

Samodzielne definiowanie monitoringu internetu i social media

Sprawdź nasz autorski system do samodzielnego definiowania monitoringu internetu i social media. Dzięki aplikacji indywidualnie ustawisz monitoring internetu według wybranych fraz. Do monitoringu marki w sieci możesz dodać nieograniczoną liczbę słów kluczowych. W ten sposób precyzyjnie wyszukasz informacje i wyeliminujesz bezwartościowe wzmianki.

Zobacz także