Należymy do FIBEP – organizacji zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata. Pozyskujemy wyniki monitoringu mediów bezpośrednio od sprawdzonych partnerów z wszystkich krajów należących do FIBEP.
Należymy do FIBEP – organizacji zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata. Pozyskujemy wyniki monitoringu mediów bezpośrednio od sprawdzonych partnerów z wszystkich krajów należących do FIBEP.
Zamówienia koordynowane i rozliczane są przez IMM, co ułatwia składanie zlecenia. Gwarantujemy standardowe ceny monitoringu wyrażone w euro oraz jedną fakturę za całą usługę.
Wynik monitoringu importowany jest do bazy IMM. Dzięki temu możesz analizować media zagraniczne w Analizach, tworzyć statystyki i korzystać z funkcjonalności Biuletynu.
Wynik monitoringu importowany jest do bazy IMM. Dzięki temu możesz analizować media zagraniczne w Analizach, tworzyć statystyki i korzystać z funkcjonalności Biuletynu online.
Wspieramy firmy w doborze właściwych mediów z całego świata. Proponujemy słowa kluczowe odpowiednie dla celów firmy i przygotowujemy rekomendacje analityczne dotyczące kolejnych aktywności komunikacyjnych. Każdemu klientowi przydzielany jest indywidualny opiekun.
Jak wybrać dobry monitoring zagraniczny?
Co do zalet monitoringu mediów nie trzeba przekonywać żadnego specjalisty ds. komunikacji. Bycie na bieżąco z wydarzeniami z branży, ułatwiony kontakt z konsumentem oraz możliwość szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych stanowi wystarczający powód do korzystania z tego wszechstronnego narzędzia. Szczególnie w sytuacji, gdy Twoja firma ma także zagraniczne oddziały lub eksportuje produkty w świat. W takim wypadku idealnie sprawdzi się monitoring zagraniczny, dzięki któremu będziesz mógł kontrolować skalę dyskusji i wizerunek produktów nie tylko na rodzimym rynku.