Monitoring zagraniczny

Działaj globalnie z monitoringiem mediów

Należymy do FIBEP – organizacji zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata. Pozyskujemy wyniki monitoringu mediów bezpośrednio od sprawdzonych partnerów z wszystkich krajów należących do FIBEP.

Interesuje Cię monitoring mediów zagranicznych?

Łatwe rozliczenia

Zamówienia koordynowane i rozliczane są przez IMM, co ułatwia składanie zlecenia. Gwarantujemy standardowe ceny monitoringu wyrażone w euro oraz jedną fakturę za całą usługę.

Zaawansowane narzędzia

Wynik monitoringu importowany jest do bazy IMM. Dzięki temu możesz analizować media zagraniczne w Analizach, tworzyć statystyki i korzystać z funkcjonalności Biuletynu.

Wsparcie opiekuna projektu

Wspieramy firmy w doborze właściwych mediów z całego świata. Proponujemy słowa kluczowe odpowiednie dla celów firmy i przygotowujemy rekomendacje analityczne dotyczące kolejnych aktywności komunikacyjnych. Każdemu klientowi przydzielany jest indywidualny opiekun.

Poradnik IMM

Jak wybrać dobry monitoring zagraniczny?

 

 

Co do zalet monitoringu mediów nie trzeba przekonywać żadnego specjalisty ds. komunikacji. Bycie na bieżąco z wydarzeniami z branży, ułatwiony kontakt z konsumentem oraz możliwość szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych stanowi wystarczający powód do korzystania z tego wszechstronnego narzędzia. Szczególnie w sytuacji, gdy Twoja firma ma także zagraniczne oddziały lub eksportuje produkty w świat. W takim wypadku idealnie sprawdzi się monitoring zagraniczny, dzięki któremu będziesz mógł kontrolować skalę dyskusji i wizerunek produktów nie tylko na rodzimym rynku.

Zobacz także