Największa konferencja marketingowa na Śląsku – Golden Marketing Conference po raz drugi w Katowicach!

Już 20 i 21 listopada 2019 roku w Park Inn By Radisson Katowice odbędzie się Golden Marketing Conference. To będą dwa dni pełne inspirujących prelekcji, merytorycznych rozmów oraz nieszablonowych rozwiązań.

 

 

Golden Marketing Conference to wydarzenie, które narodziło się w sercu Wielkopolski. Pierwsza konferencja odbyła się w 2015 roku w Poznaniu. Po fali sukcesów powstał pomysł zorganizowania wydarzenia również w Katowicach i w Warszawie. Pierwsza edycja na Śląsku okazała się dużym sukcesem, a pozytywne reakcje stały się siłą napędową do zorganizowania kolejnej edycji.

 

W tym roku w Park Inn By Radisson Katowice 22 prelegentów – specjalistów w zakresie marketingu – opowie o narzędziach, technikach i praktykach, które stoją za sukcesem największych marek w Polsce i zagranicą.

 

Tematem prelekcji będą strategie marketingowe, digital marketing, social media i influencer marketing oraz sztuczna inteligencja w marketingu. Na scenie wystąpią eksperci dobrze znani z poprzednich edycji GMC:

 

  • Piotr Bucki (BuckiPro),
  • Zuzanna Skalska (360Inspiration),
  • Jagoda Prętnicka (SentiOne),
  • Cezary Kuik (Socjomania) czy ekspert marketingu,
  • Marek Gonsior (ekspert w zakresie marketingu).

 

Nie zabraknie również nowych twarzy jak Radosław Grzybowski (19 Południk / friendly connected) czy Wojciech Kotala (Schulz brand friendly).

 

Golden Marketing Conference to nie tylko ciekawe prelekcje. To również doskonała okazja do wymiany kontaktów biznesowych, zdań i opinii podczas sesji networkingowej. W jednym miejscu spotkają się specjaliści do spraw marketingu, przedstawiciele agencji, freelancerzy oraz właściciele firm. Do udziału w konferencji zapraszamy wszystkich zainteresowanych tym, jak wygląda przyzwoity i etyczny marketing w praktyce, rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych czy ś.p. marketing!

 

Więcej informacji na temat Golden Marketing Conference można znaleźć na stronie: https://goldenmarketing.pl/katowice/.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg