Największa w Polsce Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

Przygotowana przez specjalistów dla specjalistów: I Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji to największa impreza szkoleniowa w branży i jedyna w całości poświęcona doskonaleniu zawodowemu osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku firm.

29 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy zapoznasz się z najskuteczniejszymi technikami i najnowszymi praktycznymi rozwiązaniami z szerokiego zakresu public relations m.in. prowadzenia kampanii PR, współpracy z mediami, budowania marki, opracowania całościowej strategii, sponsoringu, social media, komunikacji wewnętrznej czy zarządzania kryzysem.

Wiedzą opartą na doświadczeniach uznanych ekspertów podzieli się grono specjalistów:

  • Beata Tadla,
  • Łukasz Majewski,
  • Monika Czaplicka,
  • Kamila Biedrzycka-Osica,
  • Artur Jabłoński,
  • Justyna Bakalarska,
  • Kamil Bolek,
  • Andrzej Gruszka.

Największym atutem konferencji jest stuprocentowo praktyczna wiedza gotowa do zastosowania w postaci nowych standardów w codziennej pracy od razu po powrocie z wydarzenia.

  • Stworzysz silną i rozpoznawalną markę w mediach.
  • Przyciągniesz nowych klientów.
  • Unikniesz kryzysów.
  • Zbudujesz pozytywny klimat wokół swoich produktów i usług.
  • Poprawisz komunikację marketingową.
  • Wdrożysz nowe standardy komunikacji wewnątrz firmy.

Konferencja przeznaczona jest dla każdego, kto chce prowadzić skuteczną komunikację w Internecie, mediach klasycznych jak i wewnątrz organizacji. Uzyskana praktyczna wiedza podniesie Twoje kwalifikacje zawodowe, w szczególności będzie przydatna w pracy takich osób, jak:

  • managerowie public relations,
  • pracownicy agencji PR-owych,
  • szefowie firm i instytucji,
  • dziennikarze,
  • osoby odpowiedzialne za prowadzenie kanałów social media,
  • właściciele prowadzący własną działalność,
  • managerowie odpowiedzialni za kształtowanie wizerunku,
  • osoby planujące rozwój własnej kariery pod kątem PR.

Konferencja odbędzie się 29 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy – profesjonalne treści wyświetlane będą na największym ekranie, a Ty będziesz zdobywać wiedzę, siedząc w komfortowym fotelu.

Po więcej informacji, szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy zajrzyj na stronę nowoczesny-pr.pl.

 

Partnerem medialnym jest Instytut Monitorowania Mediów

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg