Zmieniamy się dla Was – nowa odsłona narzędzi IMM!

Z radością informujemy, że już w tym tygodniu nasza strona internetowa, a także Platforma do monitoringu mediów, oraz baza dziennikarzy mediaContact i biuro prasowe online zyskają nowy wygląd, przy zachowaniu wszystkich dotychczasowych funkcji.

 

Co się zmienia?

  • zmieniamy wygląd strony internetowej, aby łatwiej było odnaleźć najważniejsze informacje – ułatwimy m.in. dostęp do modułu szkoleń;
  • nowy design zyskają: Platforma IMM, biuro prasowe i mediaContact, dzięki czemu korzystanie z naszych narzędzi będzie dla Państwa przyjemniejsze.

 

Co pozostaje bez zmian?

Wszystkie dotychczasowe funkcjonalności na platformie IMM, w biurze prasowym i bazie mediaContact, które są dobrze znane i cenione przez użytkowników, pozostają w tych samych miejscach aplikacji.

Jednocześnie już teraz chcielibyśmy zaprosić wszystkich chętnych na szkolenie online z obsługi Platformy IMM w jej nowej odsłonie, które odbędzie się 12 grudnia o godzinie 12:00.

 

Kiedy?

Premiera nowej strony internetowej www.imm.com.pl odbędzie się już w środę, 27 listopada. Aplikacje IMM zyskają nowy wygląd w czwartek, 28 listopada.

Szczególnie zachęcamy do odwiedzenia naszej witryny oraz Platformy IMM w najbliższych dniach oraz sprawdzenia, jak nowa oprawa wizualna pomaga odszukać najważniejsze informacje oraz korzystać z dostępnych funkcjonalności.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg