Nowe ośrodki lokalne

Zainteresowanie, jakim cieszy się monitoring prasy lokalnej w dniu wydania gazet, skłoniło Instytut Monitorowania Mediów do rozwijania swojej sieci ośrodków lokalnych. Rozpoczęcie działalności placówek w Koszalinie i Elblągu poszerzyło zasięg działań IMM do 22 miast w Polsce.

Od połowy listopada monitoring mediów jest przeprowadzany w Warszawie i 21 ośrodkach regionalnych IMM. Są to: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Elbląg, Gdańsk, Katowice, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Płock, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Wrocław i Zielona Góra.

„Aktualność i rzetelność monitoringu są naszą wizytówką. Aby jeszcze efektywniej przygotowywać serwisy, rozszerzyliśmy ofertę regionalną Instytutu i ugruntowaliśmy naszą pozycję firmy najbardziej rozwiniętej spośród monitorujących media” – tak komentuje powstanie nowych ośrodków Paweł Sanowski, dyrektor zarządzający IMM.

Prace prowadzone w ośrodkach zamiejscowych zapewniają klientom firmy dostęp do informacji z prasy regionalnej w dniu wydania gazet w godzinach przedpołudniowych. Na życzenie monitorowane są również regionalne stacje telewizyjne oraz rozgłośnie radiowe, dzięki czemu można uzyskać pełny obraz efektu medialnego kampanii informacyjnych lub sytuacji kryzysowych. Ma to duże znaczenie także przy ocenie skuteczności działań PR.

Instytut Monitorowania Mediów planuje w najbliższym czasie wprowadzenie kolejnych udogodnień dla odbiorców monitoringu. „Chcemy, aby nasi klienci otrzymywali najlepszy możliwy serwis, a to mobilizuje nas do nieustannego podnoszenia jakości naszego działania i podejmowania coraz to nowszych inicjatyw dla rozwoju naszej firmy” – podsumowuje Paweł Sanowski.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg