Nowość w Black Friday! IMMapp już w sklepach
W najgorętszy okres handlowy w roku w sklepach Google Play i App Store swoją premierę ma aplikacja mobilna IMMapp. Teraz szefowie i konsultanci ds. public relations, social mediów i marketingu mogą za pomocą smartfona jeszcze sprawniej zarządzać publikacjami z monitoringu mediów. Aplikacja dla klientów firmy jest całkowicie darmowa.
IMMapp jest rozszerzeniem dotychczasowej oferty, która obejmuje monitoring wszystkich typów mediów – portali internetowych, social mediów, podcastów, prasy, radia i telewizji. Aplikacja na telefon od Instytutu Monitorowania Mediów to obecnie jedyne takie mobilne rozwiązanie na polskim rynku. Ponad tysiąc klientów IMM, międzynarodowych korporacji, małych firm, instytucji i administracji publicznej, agencji PR, oraz agencji marketingowych może zarządzać wynikami z monitoringu mediów o każdej porze, w dowolnym miejscu i co ważne – jeszcze przed włączeniem komputera!
- Do tej pory oferowaliśmy naszym klientom mobilny dostęp do monitoringu mediów przy logowaniu się na stronę internetową. Teraz natomiast oddajemy w ich ręce zupełnie nowe narzędzie – specjalną aplikację na telefon, dzięki której każdy ekspert ds. komunikacji będzie mógł pracować na wynikach mediowych efektywniej
– mówi Paweł Sanowski, Prezes Instytutu Monitorowania Mediów IMM
Potencjalny kryzys wizerunkowy? Z IMMapp wiesz pierwszy!
IMMapp pozwala PR-owcom reagować na monitorowane treści w mediach od razu z pozycji własnego telefonu. Dzięki funkcji PODZIEL SIĘ materiały można udostępniać współpracownikom i zainteresowanym za pomocą najpopularniejszych komunikatorów zainstalowanych na urządzeniu użytkownika. Tworzy to możliwości jeszcze efektywniejszego zarządzania komunikacją choćby w social mediach i niewątpliwie pozwala zapobiegać potencjalnym kryzysom wizerunkowym. Ponadto dzięki włączonej opcji powiadomień PUSH aplikacja każdorazowo zasygnalizuje, kiedy w mediach pojawi się nowa informacja dotycząca monitorowanego zagadnienia.
- Pobierz ze sklepu Google Play
- Pobierz z App Store
Nie musisz czytać publikacji, możesz ich słuchać!
Zwolenników podcastów i audiobooków z pewnością zadowoli możliwość słuchania wszystkich zmonitorowanych treści! Jest to dodatkowe ułatwienie, dzięki któremu użytkownicy zapoznają się z komunikatami nawet z telefonem w kieszeni. Wystarczy, że przy danym materiale uruchomiona zostanie funkcja SŁUCHAJ, a syntezator mowy przedstawi treść komunikatów mediowych.
Na bieżąco weryfikujesz efekty prowadzonych działań
Z IMMapp od razu analizujesz wyniki prowadzonych działań komunikacyjnych za pomocą odpowiednich liczb oraz dostępnych w aplikacji wykresów. Poza wskaźnikami ekwiwalentu reklamowego (AVE), który wyraża wartość pieniężną, jaką należałoby wydać na materiał lub emisję danej informacji, gdyby była ona reklamą w takim samym formacie oraz dotarcia informującego o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym (zasięg), aplikacja dzięki automatycznie dodawanym do tytułów publikacji kolorom wskazuje, czy dany materiał jest pozytywny względem monitorowanego tematu (kolor zielony), neutralny (szary), czy negatywny (czerwony). System został także wyposażony w Moduł Analityczny w wersji mini, który dzięki wykresom w przejrzysty sposób pomaga przeanalizować rozwój prowadzonej komunikacji.