Już prawie od 20 lat należymy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.
Jesteśmy wieloletnim partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Naszym celem w zakresie CSR jest zrównoważony rozwój oparty o dobre relacje z klientami, partnerami, pracownikami oraz interesariuszami. Cele te osiągamy, wspierając akcje non-profit, badając poziom satysfakcji klientów i pracowników, dbając o kreowanie dobrych praktyk w branży monitoringu mediów oraz prowadząc odpowiedzialną politykę personalną. Ponad 50% kadry kierowniczej w IMM to kobiety!
Jesteśmy wieloletnim partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Naszym celem w zakresie CSR jest zrównoważony rozwój oparty o dobre relacje z klientami, partnerami, pracownikami oraz interesariuszami. Cele te osiągamy, wspierając akcje non-profit, badając poziom satysfakcji klientów i pracowników, dbając o kreowanie dobrych praktyk w branży monitoringu mediów oraz prowadząc odpowiedzialną politykę personalną. Ponad 50% kadry kierowniczej w IMM to kobiety.
Pracujemy dla międzynarodowych korporacji, małych firm, instytucji i administracji publicznej, organizacji pozarządowych, agencji PR, agencji marketingowych, artystów oraz sportowców. Stale sięgamy po innowacyjne rozwiązania, dzięki temu możemy spełniać oczekiwania naszych klientów.
Biuletyn IMM to internetowy serwis informacyjny zawierający tematyczny przegląd i opracowanie wybranych materiałów z mediów. Biuletyn jest publikacją periodyczną w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. oraz art. 11 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Redakcja Biuletynu IMM mieści się pod adresem siedziby Wydawcy – Instytutu Monitorowania Mediów S.A.: ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa. Redaktor Naczelny Biuletynu IMM: Paweł Sanowski.
Biuletyn IMM to internetowy serwis informacyjny zawierający tematyczny przegląd i opracowanie wybranych materiałów z mediów. Biuletyn jest publikacją periodyczną w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. oraz art. 11 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Redakcja Biuletynu IMM mieści się pod adresem siedziby Wydawcy – Instytutu Monitorowania Mediów S.A.: Warszawa (01-208), ul. Przyokopowa 33. Redaktor Naczelny Biuletynu IMM: Paweł Sanowski.
Od przeszło dwudziestu lat zarządza Instytutem Monitorowania Mediów oraz rumuńską spółką MediaTrust. Angażuje się w projekty na rzecz rozpowszechniania wiedzy o public relations i jego znaczeniu w biznesie. Jest członkiem jury w wielu prestiżowych konkursach związanych z komunikacją marketingową. Od ponad dekady wykłada o mediach i skuteczności ich analizy m.in. w Szkole Głównej Handlowej, Uniwersytecie Warszawskim, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w London School of PR. Jest również współzałożycielem branżowego serwisu dla specjalistów do spraw komunikacji – PRoto.pl. Lubi odkrywać nowe kraje i ich kultury, często sięga po książki popularnonaukowe, a na co dzień stara się żyć w duchu eco-friendly.
Matematyk, ekonomista, ekspert finansowy. Posiada tytuł Biegłego Rewidenta i przynależy do międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów i rachunkowości (ACCA). Krzysztof ma bogate doświadczenie we wszystkich aspektach rachunkowości, controllingu, audytu i zarządzania finansami. Pracował w międzynarodowych korporacjach. Z branżą monitoringu mediów jest związany od ponad trzynastu lat. Siła spokoju, miłośnik zdobywania wiedzy i fan gier komputerowych. Ojciec fantastycznych dzieci, z którymi zwiedza największe metropolie Europy.
Matematyk, ekonomista, ekspert finansowy. Posiada tytuł Biegłego Rewidenta i przynależy do międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów i rachunkowości (ACCA). Krzysztof ma bogate doświadczenie we wszystkich aspektach rachunkowości, controllingu, audytu i zarządzania finansami. Pracował w międzynarodowych korporacjach. Z branżą monitoringu mediów jest związany od ponad trzynastu lat. Siła spokoju, miłośnik zdobywania wiedzy i fan gier komputerowych. Ojciec fantastycznych dzieci, z którymi zwiedza największe metropolie Europy.
Absolwent Zarządzania i Marketingu na Politechnice Poznańskiej oraz Prawa Gospodarczego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Zarządza również PSMM Monitoring & More. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu, PR i zarządzania. Juror wielu branżowych konkursów, w tym Złote Spinacze. Wielokrotny laureat nagród branżowych m.in. nagrody głównej w konkursie „Innowacyjny Lider 2023”, nagrody PSPR za zaangażowanie w budowanie branży PR w Polsce czy nagrody im. Andrzeja Stolarczyka w uznaniu wyjątkowych zasług dla polskiej branży PR. Z pasją wykłada zagadnienia monitoringu mediów i zarządzania informacją na uczelniach w całej Polsce. Prowadzi warsztaty oraz prezentacje na kongresach i konferencjach branżowych. Uwielbia architekturę, muzykę i dobre kino.
Informatyk i analityk biznesowy, doradca ds. rozwoju i nowych technologii – dwadzieścia lat w branży monitoringu mediów. W IMM odpowiada za nieustanne doskonalenie procesów biznesowych i oprogramowania, gdzie kieruje się filozofią kaizen, traktując problemy jako nowe wyzwania i możliwości do działania. Agata stale poszukuje najlepszych metryk opisujących wizerunek marek w mediach. Prywatnie biegaczka-amatorka, fanka zdrowego jedzenia i minimalizmu w designie, modzie i kuchni.
Informatyk i analityk biznesowy, doradca ds. rozwoju i nowych technologii – dwadzieścia lat w branży monitoringu mediów. W IMM odpowiada za nieustanne doskonalenie procesów biznesowych i oprogramowania, gdzie kieruje się filozofią kaizen, traktując problemy jako nowe wyzwania i możliwości do działania. Agata stale poszukuje najlepszych metryk opisujących wizerunek marek w mediach. Prywatnie biegaczka-amatorka, fanka zdrowego jedzenia i minimalizmu w designie, modzie i kuchni.
Pasjonatka mediów z doświadczeniem w pracy reportera radiowego. Swoją przygodę z IMM zaczęła ponad osiemnaście lat temu jako analityk informacji mediowych – krótko po tym zaczęła szkolić i wdrażać w tajniki świata mediów nowych pracowników. Dziś zarządza wspaniałym zespołem ludzi, z którymi dba o jakość monitoringu IMM, realizowanych raportów i analiz mediowych. Ceni sobie bezpośrednie relacje z pracownikami oraz uwielbia dzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Sama o sobie mówi, że jest gadułą, której w życiu przyświeca dewiza „uśmiech to taka krzywa, która wszystko prostuje”. Jest wielką fanką układania puzzli, a więc analizuje nie tylko w pracy.
Absolwent Politechniki Poznańskiej, gdzie ukończył kierunek Technologie Wytwarzania Oprogramowania. Karierę rozpoczynał jako programista w PSMM Monitoring & More, gdzie następnie piastował stanowisko Kierownika Działu IT, a później Członka Zarządu odpowiedzialnego za obszar produkcji i technologii. W IMM kieruje zespołem, który pracuje nad integracją, utrzymaniem i rozwojem infrastruktury IT firmy zgodnie z celami biznesowymi oraz usprawnianiem wewnętrznych procesów. Prywatnie fan piłki nożnej, zdecydowanie chętniej na orliku niż przed telewizorem. Miłośnik literatury faktu – często sięga po inspirujące historie sukcesów, ale i porażek firm. W wolnych chwilach słucha audiobooków.
Absolwent Politechniki Poznańskiej, gdzie ukończył kierunek Technologie Wytwarzania Oprogramowania. Karierę rozpoczynał jako programista w PSMM Monitoring & More, gdzie następnie piastował stanowisko Kierownika Działu IT, a później Członka Zarządu odpowiedzialnego za obszar produkcji i technologii. W IMM kieruje zespołem, który pracuje nad integracją, utrzymaniem i rozwojem infrastruktury IT firmy zgodnie z celami biznesowymi oraz usprawnianiem wewnętrznych procesów. Prywatnie fan piłki nożnej, zdecydowanie chętniej na orliku niż przed telewizorem. Miłośnik literatury faktu – często sięga po inspirujące historie sukcesów, ale i porażek firm. W wolnych chwilach słucha audiobooków.
Od analityka mediów, przez stanowiska kierownicze w działach produkcyjnych do funkcji Dyrektora Produkcji w oddziale w Radomiu – tak się rozwinęła kariera Macieja przez ostatnie przeszło dwanaście lat pracy w IMM. Na co dzień zajmuje się kompleksową organizacją działów prasy i internetu, radia, telewizji i reklam, a także wdrażaniem nowych rozwiązań produkcyjnych czy rekrutacją. Prywatnie wielki fan piłki nożnej, kibic lokalnej drużyny, jak i amatorski gracz.
Związana z branżą monitoringu mediów już od ponad dwudziestu lat. W IMM jest odpowiedzialna za sprzedaż usług firmy, rozpoznawanie potrzeb wśród potencjalnych klientów, badanie ich motywacji oraz tworzenie autorskich rozwiązań w zakresie monitoringu mediów. Pasją Małgorzaty są podróże – szczególnie po greckich wyspach, spośród których udało jej się zwiedzić już kilkanaście, a liczba ta rośnie z roku na rok!
Związana z branżą monitoringu mediów już od ponad dwudziestu lat. W IMM jest odpowiedzialna za sprzedaż usług firmy, rozpoznawanie potrzeb wśród potencjalnych klientów, badanie ich motywacji oraz tworzenie autorskich rozwiązań w zakresie monitoringu mediów. Pasją Małgorzaty są podróże – szczególnie po greckich wyspach, spośród których udało jej się zwiedzić już kilkanaście, a liczba ta rośnie z roku na rok!
Na pokładzie IMM od ponad dekady. O sobie mówi – człowiek renesansu bowiem z zamiłowania do sztuki ukończył studia humanistyczne, jednak jego ulubionym narzędziem pracy na zawsze pozostanie Excel. W dziedzinie monitoringu i analizy mediów czuje się jak ryba w wodzie. Małymi krokami stara się zarazić synów swoją pasją do polskiej literatury fantasy i gier RPG.
Firma Instytut Monitorowania Mediów S.A. uzyskała dofinansowanie w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki na realizację projektu zatytułowanego: „Opracowanie opartego…