Ogłoszenie wyników konkursu PRaktykuj za granicą

W ocenie jury jest to praca najlepiej opracowana, zawierająca wszystkie wymagane elementy. Nagrodą główną w konkursie jest zagraniczna praktyka w wybranej agencji sieci Eurocom PR. Od organizatora laureatka otrzymała nagrodę pieniężną w wysokości 3 tys. złotych.

Drugie miejsce w konkursie zajęła Pani Justyna Dziegieć, studentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Opracowała projekt „Wirtualne Miasto”, dla programu Edukacja Humanitarna. Jury uznało go za najoryginalniejszą pracę, ze wszystkich nadesłanych. Laureatka drugiego miejsca pojedzie na praktykę do Agencji Herald Communications w Londynie, w której ma także zapewnione wynagrodzenie. Od Instytutu Monitorowania Mediów otrzymała nagrodę 1,5 tys. złotych.

Trzecie miejsce uzyskała Pani Magdalena Pachocka, również z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej praca „Humanitarny znaczy ludzki” dotyczyła programu Edukacja Humanitarna. Laureatka pojedzie na praktykę do Agencji Herald Communications w Monachium. W ramach nagrody Agencja ufundowała także zakwaterowanie na czas praktyki. Ponadto organizator konkursu przekazał nagrodę w wysokości 500 zł.

Na wczorajszej uroczystości wręczenia nagród obecne było jury konkursu w składzie: przewodniczący jury – Gerald Abramczyk, Piotr Czarnowski z First PR, Joanna Poniatowska z PAH oraz Anna Sanowska z IMM. Z powodów zawodowych, w rozdaniu nagród nie uczestniczył prof. Jerzy Bralczyk. Przybyli także wszyscy laureaci, przedstawiciel Agencji Herald Communications oraz przedstawiciele patronów medialnych: miesięcznika Press, Radia PiN 102 FM oraz portalu Mediarun.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg