Zaawansowane narzędzie do monitoringu mediów, analizy konkurencji oraz zarządzania medialną siłą marki.
Śledź publikacje o marce i konkurencji we wszystkich mediach w czasie rzeczywistym. Badaj efektywność prowadzonej komunikacji marketingowej i media relations. Reaguj na znalezione opinie oraz zapobiegaj kryzysom medialnym. Wyszukuj przychylnych i krytycznych autorów publikacji oraz influencerów najbardziej dopasowanych do marki.
Analizuj publikacje prezentowane na liście w układzie tabelarycznym. W tej wersji możliwe jest ustawienie 40 wskaźników do analizy poszczególnych materiałów, które znajdują się kolumnach. Dodatkowo obok tabeli możesz zobaczyć podgląd zaznaczonego materiału. Tabela i podgląd są prezentowane w układzie poziomym lub pionowym.
Pracuj na wersji z rozbudowanym widokiem poszczególnych publikacji, m.in. z kontekstem i podświetleniem słów kluczowych, zdjęciami, najważniejszymi wskaźnikami oraz funkcjami umożliwiającymi pracę na materiałach. W tym widoku możesz w prosty sposób dotrzeć do fragmentów zawierających słowa kluczowe opisujące monitorowaną markę lub projekt. Treści audio i video są dostępne także w formie transkrypcji, co przyśpiesza pracę na przekazach z radia i telewizji, a także z podcastów, YouTube’a czy TikToka.
Zobacz nowoczesny panel statystyk do badania medialnej siły marki na tle konkurencji. Poznaj medialność marek na podstawie zasięgu, wydźwięku (sentymentu), zaangażowania oraz ekwiwalentu reklamowego (AVE). Sprawdź interaktywną chmurę słów, poznaj jakość i moc wyszukanych przekazów według wskaźników pokazujących nasycenie treści słowami kluczowymi oraz ekspozycji publikacji w strukturze monitorowanego źródła. Generuj Brief AI wskazujący najbardziej wartościowe treści, które ukazały się w mediach na temat śledzonych marek lub projektów.
Zawężaj wyniki wyszukiwania do wybranych mediów. Zmieniaj horyzont czasowy – ustal odpowiedni przedział dat w kalendarzu. Filtry możesz stosować dla wszystkich 40 wskaźników i docierać tylko do ściśle określonych publikacji.
Sortuj publikacje rosnąco lub malejąco według następujących kategorii: moc, zasięg, AVE, data, medium, źródło czy tytuł. Grupuj materiały według wybranego parametru. Taguj materiały własnymi nazwami i dziel je według stopnia ważności lub pilności oraz przydzielaj według potrzeb do poszczególnych działów w Twojej organizacji.
Korzystaj z rozbudowanych funkcji wyszukiwania, które umożliwią szybkie dotarcie do pilnie potrzebnych materiałów. Skorzystaj z opcji: wielkość liter, odmiana, słowa wykluczone, odległość pomiędzy hasłami kluczowymi i wymagana liczba wystąpień słowa kluczowego.
Włącz powiadomienia mailowe lub SMS, aby być na bieżąco z informacjami, które pojawiają się na Platformie. Ustaw alerty i rozpoznawaj znaczące przekroczenia wskaźnika wzrostu liczby, zasięgu lub wydźwięku materiałów z ostatniej godziny na podstawie uśrednionej wartości granicznej z ostatniego tygodnia. Wszelkie anomalie są raportowane mailowo i służą do szybkiego wykrywania potencjalnych kryzysów wizerunkowych lub wzmożonej aktywności konkurentów.
Platforma jest jedynym narzędziem do obsługi monitoringu mediów, spełniającym warunki dostępności zgodne z wytycznymi WCAG 2.1, umożliwiającym zapoznanie się z jego wynikami osobom niepełnosprawnym. Pozwala również na dopasowanie wygodnego trybu pracy – do wyboru jest motyw jasny lub ciemny.