Platforma informacyjna

Projekt platformy informacyjnej powstał w 2002 r. Jest ona odpowiedzią na zapotrzebowanie najbardziej wymagających klientów. Pozwala na śledzenie wyników monitoringu prasy codziennie od godziny 4.00. Dane są dostępne po wprowadzeniu przez użytkownika loginu oraz hasła. Na platformie można aktywnie wyszukiwać wybrane hasła lub słowa (również przy zastosowaniu znaków logicznych „i” albo „lub”) w zasobach gromadzonych wg zamówionych zagadnień. Znajdują się tam wyniki monitoringu ze wszystkich mediów, czyli telewizji, radia, prasy oraz internetu. Wprowadzono odpowiednie narzędzia, pozwalające na przeglądanie całego archiwum lub informacji z danego dania, oczywiście według zadanego zapytania. Przykładowo, w przypadku prasy kryteriami wyboru mogą być: tytuł gazety, data publikacji, autor publikacji, częstotliwość ukazywania się gazety, typ gazety (np.: biznes, IT, prasa centralna, dom, moto+sport, prasa zagraniczna), rodzaj zasięgu (ogólnopolski, regionalny, zagraniczny).

Znalezione materiały są dostępne w formie przejrzystej tabeli. W opisie każdego przekazu standardowo znajdują się następujące parametry: nazwa gazety/stacji tv/rozgłośni radiowej/portalu internetowego, data, autor przekazu, temat (jednozdaniowe streszczenie treści przekazu). Dodatkowo, po zaznaczeniu odpowiednich opcji, opis może być uzupełniony o dane takie jak: strona w gazecie/godzina emisji, liczba stron artykułu/długość czasu emisji, powierzchnia artykułu (w cm2) oraz numer wydania.

Platforma daje również możliwość zapoznania się z informacjami ukazującymi się w prasie lokalnej już w dniu wydania gazety. Wiadomości te są wprowadzane sukcesywnie od godz. 6.00. Komplet informacji lokalnych, z danego dnia, jest dostępny o godz. 11.00.

Na platformie znajdują się także inne informacje przeznaczone dla jej użytkowników. Są to np.: kontakt do osoby prowadzącej czy pomoc, ułatwiająca sprawne korzystanie z narzędzi platformy. Docelowo, każdy użytkownik platformy (na podstawie wyszukanych przez siebie informacji) będzie mógł tworzyć zestawienia ilościowe oraz wykresy, które są niezbędne do oceny efektywności działań PR i prezentacji tych wyników.

Platforma informacyjna w całości została zaprojektowana i wykonana przez zespół informatyków Instytutu Monitorowania Mediów.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg