Pozyskiwanie sponsorów – monitoring mediów dla organizacji non-profit
Możliwości wykorzystywania monitoringu mediów wybiegają daleko poza standardową funkcję, jaką jest zbieranie wzmianek na określony temat, które pojawiają się w...
WięcejMożliwości wykorzystywania monitoringu mediów wybiegają daleko poza standardową funkcję, jaką jest zbieranie wzmianek na określony temat, które pojawiają się w...
WięcejLiczby przyciągają uwagę i pozwalają uwiarygodnić każdy przekaz. W dzisiejszym świecie zbieranie danych odbywa się na niewyobrażalną kiedykolwiek wcześniej skalę....
WięcejMonitoring mediów społecznościowych to przydatne narzędzie, dzięki któremu dotrzesz do wzmianek na temat Twoich produktów lub usług. Monitorowanie social media...
WięcejDo czego wykorzystujesz monitoring mediów? Najprawdopodobniej do: sprawdzania opinii klientów o produkcie, szybkiego reagowania na sytuacje kryzysowe, przeprowadzania researchu. A gdyby...
WięcejObecność marek w mediach społecznościowych przeszła do porządku dziennego. Firma w social mediach to standard, jednakże potencjał tego rodzaju aktywności...
WięcejPrzygotowałeś naprawdę dobry artykuł: jest rzetelny, przepełniony wartościową zawartością i do tego nieźle napisany. Brawo! Na pewno zależy Ci na...
Więcej