PR-ranki – efektywna komunikacja wewnętrzna
7 marca 2019 roku w warszawskiej Galerii Apteka Sztuki odbyła się kolejna edycja wydarzenia z cyklu PR-ranki, organizowanego przez agencję Procontent. Spotkanie dotyczyło sprawdzonych sposobów na efektywną komunikację wewnątrz firmy. Patronem wydarzenia był Instytut Monitorowania Mediów.
Podczas spotkania, które miało formę warsztatów, uczestnicy dowiedzieli się, jak prowadzić efektywne działania w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz poznali najnowsze narzędzia i trendy w tej dziedzinie. Wydarzenie było skierowane jest menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację, PR i zarządzanie marką, a także właścicieli firm poszukujących nowych sposobów budowania relacji z pracownikami.
Gośćmi byli:
- Anita Gajewska, doradca ds. komunikacji wewnętrznej w mBanku, która opowiedziała o tym, jak buduje się kulturę firmy przez komunikację wewnętrzną
- Monika Chmielewska-Żehaluk, Country Communication Head w Sanofi, która wyjaśniła, jak być top employer nie tylko jeden raz w roku.
Spotkanie rozpoczęła Małgorzata Twardochleb, konsultant w Procontent, która przedstawiła działania mogące stanowić istotne wsparcie w integracji pracowników z różnych krajów i kultur. Na koniec tej edycji PR-ranków Iwona Kubicz, prezes agencji, zaprezentowała trendy w komunikacji wewnętrznej w 2019 roku oraz kanały komunikacji uznawane za najskuteczniejsze.
Spotkanie zakończyło się sesję networkingową, która odbyła się w przyjacielskiej, nieformalnej atmosferze.