PR-ranki w wersji online objęte patronatem IMM – spotkanie specjalistów PR i marketingu już 25 listopada!
Obecna sytuacja epidemiologiczna wymusiła wdrożenie zmian praktycznie w każdej branży. Szefowie działów marketingu i komunikacji mierzą się między innymi z wyzwaniem zamiany eventów stacjonarnych na wydarzenia w przestrzeni wirtualnej. Jak w teraźniejszej sytuacji efektywnie dotrzeć do odbiorców? Czy każde działanie możemy zamienić na wersję „online”?
W imieniu firmy Procontent Communication serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu PR-ranki, które odbędzie się w środę, 25 listopada, o godzinie 9:30 online. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się na stronie www.szkolenie.procontent.pl.
W programie spotkania:
- Tomasz Szwarc z Fresenius Kabi opowie o dotarciu do personelu medycznego i pacjentów w dobie COVID i post COVID.
- Magdalena Koszalińska z TVN Fabuła i TVN Discovery Talents przybliży uczestnikom, jak wygląda kino w 2020 roku.
- Adrian Kostrzębski z ESL Gaming Polska zdradzi sekrety komunikacji kryzysowej podczas Intel Extreme Masters Katowice 2020.
- Konsultantka Procontent – Marika Owczarek razem z Pauliną Kacprzak z Zentivy, odpowiedzą na pytanie – Jak efektywnie dotrzeć do odbiorców z gąszczu webinarów?.
- Katarzyna Mąkólska z Procontent wyjaśni z dziennikarzem RMF FM Michałem Dobrołowiczem, czy możliwa jest zamiana każdego działania na wersję „online”.
Pandemia COVID-19 wymusza stosowanie alternatywnych działań komunikacyjnych. Myślimy o tej sytuacji, nie jak o ograniczeniu, lecz jako okazji do rozwoju. Przestrzeń internetowa daje ogrom możliwości promocyjnych i komunikacyjnych, jednak trzeba ją najpierw dobrze poznać. Podczas PR-ranków omówimy kilka case studies, które pokazują, jak przystosować się do nowej sytuacji i efektywnie prowadzić aktywne działania online
– mówi Katarzyna Mąkólska Manager w Procontent Communication
PR-Ranki startują już 25 listopada o godzinie 9:30 – co 10 zarejestrowana osoba na stronie www.szkolenie.procontent.pl otrzyma kubek termiczny – idealny do zaparzenia aromatycznej kawy poprawiającej efektywność działania.
Spotkanie PR-ranki ma charakter edukacyjny, odbywa się od 2016 roku. Prelegentami są eksperci z zakresu marketingu i komunikacji. Wydarzenie PR-ranki skierowane jest do menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację, PR i zarządzanie marką, a także właścicieli firm poszukujących nowych sposobów budowania relacji z pracownikami i ich otoczeniem.
W tym roku, wraz z portalem PRoto.pl, IMM ma przyjemność przedstawiania się jako patron wydarzenia.
Serdecznie zapraszamy!