PRaktykuj za granicą – 27 czerwca poznamy nazwiska laureatów konkursu

Do oceny jurorów w przedostatnim etapie konkursu nadesłanych zostało 17 prac – strategii komunikacji dla WWF Polska. Spośród nich wybrano 7 finalistów „PRaktykuj za granicą”. Są to: Zbigniew Cichoń (Uniwersytet Łódzki), Magdalena Knefel (Uniwersytet Wrocławski), Jacek Lipski (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie), Monika Pabijańska (Uniwersytet Łódzki), Agnieszka Pietrzak (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu), Aneta Uranek (Uniwersytet Jagielloński) i Magdalena Ziaja (Akademia Ekonomiczna w Krakowie). Ich prace okazały się najlepsze spośród 87 nadesłanych projektów we wszystkich etapach konkursu. Studenci zaproszeni do finału przedstawili swoje pomysły jurorom w formie prezentacji multimedialnej. Kto wygrał zagraniczne staże w biurach agencji PR Fleishman-Hillard i cenne nagrody, ufundowane przez Microsoft oraz Centralwings, dowiemy się podczas uroczystości 27 czerwca 2007 roku.

Prace oceniało jury w składzie: Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Magdalena Dul-Komosińska, kierownik działu komunikacji WWF Polska, dr hab. Jacek Warchala, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego i Anna Sanowska, dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów.

Cieszymy się, że już czwarta edycja konkursu spotkała się z tak dużym zainteresowaniem studentów. Do finału trafiły najbardziej wartościowe i oryginalne prace, a podczas prezentacji przed jury uczestnicy „PRaktykuj za granicą” wykazali się pomysłowością i profesjonalizmem wystąpień – powiedziała Anna Sanowska, dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów.

Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspierają patronatem merytorycznym Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz ICCO. Partnerami konkursu są: GRAF, AIESEC, AEGEE Gdańsk, AEGEE Kraków, AEGEE Lublin, AEGEE Poznań, AEGEE Warszawa, AEGEE Wrocław, AEGEE Zielona Góra. Patroni medialni projektu to: Radio PiN, Press, PRoto.pl, Dlaczego, Semestr, Eurostudent, Motyw, Gazeta Studencka, wortal Kariera oraz wortal Praktyki Staże Rekrutacja.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie http://www.instytut.com.pl/konkurs

I edycja konkursu „PRaktykuj za granicą” została zorganizowana w roku akademickim 2003/2004. Zadanie konkursowe polegało na opracowaniu strategii komunikacji dla jednego z programów prowadzonych przez Polską Akcję Humanitarną. W roku 2005 odbyła się II edycja konkursu, w której partnerem społecznym była Fundacja Komunikacji Społecznej. III edycja konkursu w 2006 r., przeprowadzona we współpracy z Amnesty International, promowała ochronę praw człowieka. Jak dotąd, laureaci „PRaktykuj za granicą” wyjechali na staże do Berlina, Brukseli, Dublina, Monachium, Mediolanu i Londynu. Przedsięwzięcie IMM zostało wyróżnione w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce w 2005 roku. 100 dobrych przykładów”.

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ok. 800 tytułów prasowych, stacje telewizyjne i radiowe oraz polskie zasoby Internetu. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 80 firm monitorujących media z kilkudziesięciu krajów. Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a od 2004 jest partnerem organizacji studenckiej AIESEC.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg