PRaktykuj za granicą – trzeci etap konkursu

Do oceny jurorów w przedostatnim etapie konkursu nadesłanych zostało 14 prac – strategii komunikacji dla Fundacji Hospicyjnej z Gdańska. Spośród nich wybrano 7 finalistów PRaktykuj za granicą. Są to: Kamil Bałuk (Uniwersytet Wrocławski), Karolina Bielawska (Akademia Ekonomiczna w Katowicach), Anna Deneka (Uniwersytet Warszawski oraz Uniwersytet Łódzki), Magda Górnicka (Uniwersytet Wrocławski), Magda Milejska (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), Joanna Niczyj (Uniwersytet Warszawski) oraz Natalia Salamon (University of Westminster). Ich prace okazały się najlepsze spośród projektów nadesłanych do II etapu konkursu.

Studenci zaproszeni do finału 27 maja przedstawią swoje pomysły jurorom w formie prezentacji multimedialnej. Kto wygrał zagraniczne staże w biurach agencji PR i nagrody, ufundowane przez Brief, dowiemy się podczas uroczystego wręczenia nagród jeszcze tego samego dnia. Zwycięzca w nagrodę będzie praktykował w agencji Fleishman-Hillard w Londynie. Laureaci II i III miejsca zdobędą doświadczenie w branży public relations w biurach Hill&Knowlton w Brukseli oraz LEWIS PR w Londynie. Dla laureatów przewidziano także roczne prenumeraty magazynu „Brief”.

Prace oceniało jury w składzie: Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Piotr Kławsiuć, kierownik biura prasowego gdańskiej Fundacji Hospicyjnej, dr hab. Jacek Warchala, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego i Anna Sanowska, dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów.

I edycja konkursu PRaktykuj za granicą została zorganizowana w roku akademickim 2003/2004. Zadanie konkursowe polegało na opracowaniu strategii komunikacji dla jednego z programów prowadzonych przez Polską Akcję Humanitarną. W roku 2005 trwała II edycja konkursu, w której partnerem społecznym była Fundacja Komunikacji Społecznej. III edycja konkursu w 2006 r. we współpracy z Amnesty International promowała ochronę praw człowieka. Partnerem IV edycji był WWF, a V Fundacja Anny Dymnej „Mimo wszystko”. Jak dotąd, laureaci „PRaktykuj za granicą” wyjechali na staże do Berlina, Brukseli, Dublina, Londynu, Monachium i Mediolanu. Przedsięwzięcie IMM zostało wyróżnione w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce w 2005 roku. 100 dobrych przykładów”.

Patronat medialny nad VI edycją konkursu objęły: PRoto.pl, Gazeta Studencka, Brief.pl, Kariera.com.pl, Korba.pl, Dlastudneta.pl oraz Radio Kampus.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie:
www.instytut.com.pl/harmonogram2009

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg