Przegląd prasy biznesowej na portalu Nowoczesna Firma

Nowy serwis www.monitoring.nf.pl to codzienna dawka najświeższych i aktualnych informacji o „miękkiej” stronie biznesu, zwłaszcza o technikach zarządzania, szkoleniach i innych aspektach prowadzenia firmy. Serwis prasowy www.monitoring.nf.pl to także dostęp do wiedzy o zarządzaniu oraz wydarzeniach na rynku szkoleń, doradztwa pracy, technologii, sprzedaży i marketingu. Bieżący monitoring trendów i zmian zachodzących na rynku B2B to zasługa Instytutu Monitorowania Mediów.

W serwisie www.monitoring.nf.pl można również zasięgnąć informacji na temat monitoringu mediów, jego rodzajów i zastosowań. Możliwość bezpośredniego kontaktu z IMM pozwoli czytelnikom serwisu na uzyskanie bardziej szczegółowych wiadomości i przesłanie internetowego zamówienia na monitoring.

Serwis prasowy jest inicjatywą Nowoczesnej Firmy, której celem było stworzenie opiniotwórczego i silnego medium biznesowego dla kadry zarządzającej w postaci www.nf.pl. Medium to dostarcza polskiej kadrze kierowniczej kompleksowe informacje przydatne w prowadzeniu firmy w formie nowoczesnego know-how. Wiedza usystematyzowana jest według następujących serwisów:
– branżowych: szkolenia i doradztwo, wydawnictwa, turystyka biznesowa, software;
– tematycznych: kadry, sprzedaż, strategie, marketing, finanse, technologie, sekretariat.
Od początku 2005 roku Nowoczesna Firma opisuje najważniejsze trendy zarządzania w Polsce.
W ramach współpracy międzynarodowej Nowoczesna Firma reprezentowała Polskę na Konferencji ASTD 2005 International Conference & Exposition w Orlando na Florydzie w Stanach Zjednoczonych (VI.2005), stając się ASTD Global Partner Poland.

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje 500 tytułów prasowych (gazet i czasopism ogólnopolskich, regionalnych, gazet anglojęzycznych), stacje telewizyjne, wybrane programy rozgłośni radiowych oraz polskie zasoby Internetu (33 największych portali, wortali i serwisów informacyjnych). Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Polskiej Akcji Humanitarnej, a od 2003 – jest organizatorem konkursu dla studentów „PRaktykuj za granicą”. IMM jest członkiem międzynarodowego stowarzyszenia firm monitorujących media FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), zrzeszającej ok. 80% firm
z międzynarodowego przemysłu monitoringu mediów.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg