Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie 2005 roku
Analiza powstała w oparciu o 4946 listopadowych przekazów z prasy, radia i telewizji, w których odnotowano 6013 odniesień do innych...
WięcejAnaliza powstała w oparciu o 4946 listopadowych przekazów z prasy, radia i telewizji, w których odnotowano 6013 odniesień do innych...
WięcejW odróżnieniu od poprzedniego miesiąca, liderem wśród najczęściej cytowanych mediów jest Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza zaś znajduje się na drugiej pozycji....
WięcejJest to najlepszy wynik tygodnika od początku prowadzenia tych badań. W styczniu bardzo dobry wynik zanotował również tygodnik Newsweek, który...
WięcejOd 1 do 31 lipca na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 8268 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości...
WięcejLipcowy raport został oparty na 3916 przekazach mediowych, których autorzy cytowali wiadomości podawane w innych mediach 4951 razy. Najwięcej nawiązań...
WięcejAnalizę IMM-u przeprowadzono na podstawie 6984 przekazów mediowych z okresu 1 - 30 kwietnia 2007 r. Dziennikarze odnosili się do...
Więcej