Sprawdzaj efekty prowadzonych działań promocyjnych i wybieraj te najlepsze
Wartościowe dane z monitoringu wszystkich mediów to dopiero początek. W IMM zmieniamy je w strategiczne informacje. Nasze badania oceniają medialną siłę marek oraz projektów. W przejrzystych raportach prezentujemy wartościowe dane potwierdzające efektywność prowadzonych działań promocyjnych w otoczeniu konkurencyjnym. Na podstawie wyników z monitoringu social media wskazujemy insighty oraz analizujemy emocje skupione wokół marek. Dzięki kompleksowej analizie przekazów możesz precyzyjnie wybrać projekty, które przynoszą najwięcej korzyści dla Twojej firmy.
W raportach IMM odnajdziesz wiele inspiracji dla komunikacji, sprawdzisz pozycję medialną, zaplanujesz działania promocyjne oraz zdiagnozujesz potrzeby klientów. Rzetelne raporty opracowane są na bazie wielu wskaźników (m.in. wydźwięk, zasięg, ekwiwalent reklamowy, zaangażowanie w social mediach), a tworzy je zespół naszych specjalistów. Poznaj Raport Top Marka – najważniejszych graczy na polskim rynku mediów.
Z raportem sponsoringowym IMM ocenisz zasadność prowadzenia działań sponsoringowych. Dostaniesz pełne dane sprawdzające potencjał wizerunkowy drużyny lub sportowca. Przeanalizujesz medialność sponsorowanego wydarzenia oraz jego wpływ na wartość promowanej marki. W naszych badaniach pokazujemy wartość zaangażowania oraz zwrot z inwestycji w sponsoring.
Analizujemy miliony publikacji związanych ze sportem. Śledzimy obecność sportowców w wszystkich typach mediów w Polsce i za granicą. Na podstawie wyników monitoringu prezentujemy potencjał sponsoringowy zawodników, w tym juniorów, a także zmiany popularności badanych dyscyplin sportowych. Pomagamy w doborze projektu sponsorskiego odpowiadającego wartościom promowanej marki.
Nasz zespół wyspecjalizowanych analityków branżowych tworzy indywidualne raporty w oparciu o wytyczne klienta lub rekomenduje autorskie rozwiązania dopasowane do szczegółowych celów badawczych.
Dzięki analizom opartym na monitoringu social media zwiększysz dotarcie do grupy docelowej, znajdziesz nowe punkty styku z klientami, poznasz influencerów i nawiążesz kontakty z liderami opinii.
Skorzystaj z naszych narzędzi i dodatkowych usług, aby oszczędzać czas i stale optymalizować koszty pracy podczas codziennych przeglądów mediów, sporządzania streszczeń i tłumaczeń.
Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!
Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!
Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!