RMF FM najczęściej cytowanym radiem w maju 2010

Liderem głównego zestawienia, niezmiennie od września 2009, pozostaje dziennik Rzeczpospolita. Majowy raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” wskazuje Rzeczpospolitą jako niekwestionowanego lidera rankingu z bardzo dużą przewagą punktową (549 punktów różnicy) nad pozostałymi mediami, w tym nad kolejną w zestawieniu – Gazetą Wyborczą.



Maj to kolejny miesiąc z bardzo dobry wynikiem RMF FM (331). Stacja radiowa od marca 2010 utrzymuje wynik powyżej 300 cytowań miesięcznie; od najbliższego radiowego konkurenta (TOK FM) oddziela ją dystans aż 220 punktów!
Na RMF FM najczęściej powoływano się w odniesieniu do katastrofy pod Smoleńskiem (relacje o obecności kobiety w kokpicie prezydenckiego samolotu, najnowsze ustalenia w sprawie zawartości czarnych skrzynek, powoływanie się na wypowiedzi przedstawicieli rządu i Kancelarii Prezydenta w kontekście katastrofy). Drugim w kolejności tematem cytowanym przez inne media za RMF FM była kwestia zidentyfikowania odnalezionego ciała jako zaginionego szyfranta wywiadu.

Wysoko plasuje się też Radio PiN w rankingu mediów ekonomicznych. W maju zajęło 3 lokatę w kategorii powołań na media biznesowe.
 
W maju podobnie jak w kwietniu media zdominowały informacje dotyczące katastrofy pod Smoleńskiem. Był to zdecydowanie najczęściej pojawiający się temat powołań (ponad 28% całości).
 
Cały raport znajduje się na stronie: http://www.instytut.com.pl/raporty

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg