Rozpowszechniać na Facebooku czy wysłać przez Twittera? Rzecz o informacji prasowej

Przepis na sukces naszej informacji prasowej w social media – opublikować na Facebooku czy wysłać przez Twittera? Pierwsze da nam duży zasięg a drugie wygeneruje odsłony. Wydaje się proste, więc sprawdźmy jak można poprawić jakość dystrybucji informacji prasowych.

Amerykańska social marketingowa agencja Crowd Factory zbadała jak rozprzestrzeniają się informacje prasowe poprzez Facebooka, Twittera i LinkedIn.  Wyliczyli, że prawie połowa z udostępnianych treści pochodzi z Facebooka (48%), niewiele mniej z Twittera (37%). Ale Twitter był bardziej skuteczny jeśli chodzi o zainteresowanie informacją – generował ruch o 30% wyższy niż Facebook. (Czytaj przejście do pełnej informacji. Dziwnym nie jest. Posądzam o to owe 140 znaków).

A co z multimedialnymi dodatkami? Wyliczono, że dodanie zdjęcia podnosi rozpowszechnianie o 14% w stosunku do samego tekstu. A jeśli do zdjęcia dodać jeszcze filmik – mamy wzrost o 50%. A po dodaniu audio do tej puli – „engagement rate” naszej info prasowej ma wzrosnąć 3,5 razy porównując goły tekst. W takim razie teraz pozostaje nam tylko tworzenie video i audio i sukces dystrybucji w social media mamy zapewniony. (No i w konsekwencji nie trzeba się już będzie starać o ciekawą treść?).

Źrodło: www.crowdfactory.com

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg