Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

 

Grupa Instytutu Monitorowania Mediów dysponuje także 90% udziałów w spółce mediaTRUST – największym podmiocie świadczącym usługi z zakresu analityki przekazów medialnych na rynku rumuńskim oraz 20% udziałów w spółce MSG Factory, która jest drugim graczem w tym sektorze w Rumunii.

 

Rozwój Grupy IMM jest odpowiedzią na wyzwania i zmiany, jakie następują w obszarze technologicznym związanym z analizami mediów. Współpraca IMM, PSMM, Newton Media Polska i Newspoint daje klientom korzyści w postaci wysokiej jakości danych z mediów polskich i zagranicznych.

 

Połączenie sił spółek w ramach jednej struktury kapitałowej umożliwia oferowanie rozwiązań odpowiadających na wszelkie potrzeby dostępu do informacji w obszarach komunikacji, sponsoringu, marketingu i biznesu. Klienci Grupy IMM mogą obecnie korzystać m.in. z narzędzi do monitoringu i analityki mediów, reklam oraz działań sponsoringowych, szerokich baz mediów i usługi biura prasowego czy też doradztwa ekspertów w zakresie analiz medialnych. Kooperacja spółek przyczynia się też do intensyfikacji prac R&D, ze szczególnym wykorzystaniem modeli sztucznej inteligencji. W niedługim czasie wprowadzimy kolejne innowacje na bazie AI.

 

Przyłączenie kolejnych firm do Grupy IMM zapewnia klientom dostęp do wysokiej jakości danych oraz kompleksowej oferty odpowiadającej na różne potrzeby informacyjne. Cała energia jest kierowana na rozwój, między innymi w zakresie budowania innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących AI. Wzrost potencjału Grupy IMM daje nadzieje na dalszą ekspansję międzynarodową – wyjaśnia Paweł Sanowski, prezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów oraz członek zarządu PSMM Monitoring & More.

 

Pliki do pobrania:

 
Kontakt dla mediów:

Katarzyna Popławska
Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej
Instytut Monitorowania Mediów
kom. 697 410 680
kpoplawska@imm.com.pl

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg