Rumunia dla polskich inwestorów

Instytut Monitorowania Mediów, promując polskie inwestycje w Rumunii, stworzył elektroniczny newsletter „Fakty o Rumunii”. Informator powstał z myślą o osobach zainteresowanych rynkiem rumuńskim lub planujących inwestycje w tym kraju.

Dane do biuletynu zaczerpnięte są z codziennego monitoringu mediów rumuńskich oraz polskich. Informacje są krótkie, napisane w formie umożliwiającej szybkie zapoznanie się ze wszystkimi istotnymi wiadomościami dotyczącymi gospodarki rumuńskiej i relacji polsko-rumuńskich. Tematyka obejmuje także ustawodawstwo i prawo, rynek kapitałowy oraz istotne wydarzenia w tym kraju, przy czym wybierane są informacje najistotniejsze z punktu widzenia potencjalnego inwestora. Ponadto newsletter zawiera aktualne: kursy walut, indeksy giełdowe, linie trendu inflacji, PKB oraz stóp procentowych. Można go otrzymywać codziennie na skrzynkę mailową, po złożeniu zamówienia przez stronę: www.imm.com.pl/newsletter_o_Rumunii.

Rumunia jest bardzo atrakcyjnym rynkiem dla inwestorów  ze wszystkich krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Celem IMM jest dostarczanie kompendium bieżących informacji o tematyce ekonomicznej z tego kraju, polskim biznesmenom, którzy coraz intensywniej interesują się tamtym regionem. Informator ten jest także przystosowany do odczytywania go w urządzeniach typu PDA (Palmtop), tak aby użyteczne wiadomości docierały do odbiorców np.: w trakcie podróży służbowych, bez konieczności korzystania z tradycyjnego komputera lub laptopa – powiedział Paweł Sanowski, Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

IMM jako pierwsza polska firma z branży monitoringu mediów weszła na rumuński rynek. Od maja 2008 r. IMM jest właścicielem rumuńskiej spółki monitorującej media – MediaTrust S.R.L., dzięki czemu może dostarczać on-line aktualne informacje z mediów polskich oraz rumuńskich za pośrednictwem jednej platformy internetowej.

Obecnie IMM monitoruje w Polsce blisko 850 tytułów prasowych, około 800 portali internetowych, 29 polskich stacji telewizyjnych i 53 rozgłośnie radiowe. Jest także twórcą jedynej w Polsce bazy kontaktów do dziennikarzy www.mediaContact.pl.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg