Rusza VII edycja konkursu PRaktykuj za granicą!

 

1 lutego 2010 roku rusza siódma już edycja konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Do udziału w konkursie zaproszeni są studenci wszystkich rodzajów studiów, interesujący się PR-em i komunikacją społeczną. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu projektu strategii komunikacyjnej dla Fundacji Ewy Błaszczyk „Kogo?” związanego z jednym z trzech tematów nadanych przez Fundację:

 

  • temat I: Stwórz strategię komunikacji internetowej dla Fundacji „Akogo?” w szczególności skupiając się na udoskonaleniu strony internetowej www.akogo.pl oraz wskazaniu propozycji działań w obszarze portali społecznościowych tak, by zwiększyć efektywność osiągania poniższych celów statutowych:

1. Niesienia pomocy osobom po urazach neurologicznych i w trakcie rehabilitacji neurologicznej.

2. Udzielania pomocy szpitalom i placówkom medycznym, zaczynając od Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.

  • temat II: Zaproponuj wykorzystanie kanału social media do promocji przyszłej odsłony kampanii medialnej „Budzimy do życia” w 2010 r. zakładając, że będzie ona zawierać takie same działania jak inicjatywa przeprowadzana jesienią 2009 r. 
  • temat III: Stwórz spójną koncepcję wizerunku fundacji „Akogo?” jako profesjonalnego, kompetentnego doradcy w dziedzinie pomocy osobom po ciężkich urazach mózgu na najbliższy rok działania fundacji.

Na najlepszych uczestników konkursu czekają trzy zagraniczne staże w biurach międzynarodowych agencji PR. Zwycięzca w nagrodę otrzyma możliwość odbycia praktyki w agencji Fleishman-Hillard w Londynie. Laureaci II i III miejsca będą zdobywali doświadczenie w Brukseli w biurze Hill&Knowlton oraz w Londynie w agencji LEWIS PR. Przeloty do miejsc odbywania staży ufundowały linie lotnicze LOT. Ponadto wybranej trójce zostaną przekazane programy komputerowe ufundowane przez Microsoft oraz roczne prenumeraty magazynu „Brief”.

Nadesłane prace będą oceniane przez jury w składzie: Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, dr Jacek Warchala, językoznawca z Uniwersytetu Śląskiego, Anna Krzysztofowicz, z Fundacji „Kogo?” i Anna Sanowska, Dyrektor działy analiz Instytutu Monitorowania Mediów. Dodatkowo w ostatniej fazie prace uczestników będą analizowane przez przedstawicieli patronów merytorycznych konkursu – Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Związku Firm Public Relations.

 „PRaktykuj za granicą” składa się z trzech etapów. W pierwszym, który potrwa do końca marca 2010, uczestnicy będą mogli rejestrować się i składać projekty prac przez stronę http://www.instytut.com.pl/zgloszenie_do_konkursu. Laureatów siódmej edycji konkursu „PRaktykuj za granicą” poznamy po ustnej prezentacji najlepszych projektów, w maju 2010 roku podczas uroczystej gali wręczenia nagród.

Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspierają: Amnesty International, SBK Profil oraz biura AEGEE Białystok, Gdański, Kraków, Lublin, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław i Zielona Góra. Patronatem medialnym projekt objęły: PRoto.pl, Planeta FM, ?Dlaczego, dlaczego.com.pl, kariera.com.pl, SEMESTR, Gazeta Studencka oraz portal dlaStudenta.pl.

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ponad 800 tytułów prasowych, stacje telewizyjne i radiowe oraz polskie zasoby Internetu. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 80 firm monitorujących media z kilkudziesięciu krajów. Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

 

 

 

 

 

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg