Ruszyła ogólnopolska rekrutacja do programu Ambasadorów CSR

Wystartował nabór zgłoszeń do 16. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, programu edukacyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Studentów i studentki czekają spotkania i warsztaty z topowymi ekspertami CSR w Polsce, rozwiązywanie biznesowych case’ów oraz możliwość działania na rzecz zmian społecznych poprzez prowadzenie własnych projektów promujących tematykę społecznej odpowiedzialności biznesu. Zgłoszenia do 20 grudnia poprzez formularz na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/lob/rekrutacja/.

 

 

 

 

Studentki i studenci zainteresowani tematem CSR (ang. Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu) i chcący rozwijać się w tym obszarze, mogą już aplikować do 16. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu – jedynego w Polsce tak prestiżowego i nastawionego na praktykę bezpłatnego projektu edukacyjnego dotyczącego CSR. Rekrutacja odbywa się poprzez formularz dostępny na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/lob i potrwa do 20 grudnia.

 

Uczestnictwo w programie Ambasadorów CSR to dla studentów i studentek okazja, by poznać od wewnątrz branżę CSR oraz budować sieć kontaktów ze światem biznesu, administracji rządowej, organizacji pozarządowych i studenckich kół naukowych. Ambasadorzy CSR zyskują więc nie tylko wiedzę, ale i praktyczne umiejętności przydatne w późniejszej pracy zawodowej. Liga Odpowiedzialnego Biznesu to program zgodny z misją Forum Odpowiedzialnego Biznesu: “działając na rzecz zrównoważonego rozwoju, inspirujemy biznes, który zmienia świat, łączymy ludzi, którzy zmieniają biznes” – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna i członkini zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

 

Każdego roku w ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu działa grupa Ambasadorów CSR z całej Polski. Reprezentują oni swoje uczelnie i przyczyniają się do popularyzacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w swoim środowisku. Jak przyznają sami Ambasadorzy, ich zaangażowanie przynosi im nie tylko korzyści zawodowe, ale w znacznej mierze pozwala na rozwój umiejętności miękkich oraz budowanie sieci kontaktów. Udział w programie stwarza okazję do zdobycia wiedzy z zakresu zrównoważonego rozwoju, raportowania niefinansowego, komunikacji społecznej, work-life-balance czy ochrony klimatu.

 

W ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu Ambasadorzy CSR uczestniczą w spotkaniach i warsztatach z topowymi specjalistami w Polsce i rozwiązują konkretne case’y CSR. Organizują także własne wydarzenia i projekty promujące tematykę społecznej odpowiedzialności biznesu.

 

 

Ścieżki edukacyjne z opiekunami merytorycznymi

 

Program Ambasadorów CSR oparty jest na ścieżkach edukacyjnych, których opiekunami są firmy – partnerzy strategiczni Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 16. edycja Ligi Odpowiedzialnego Biznesu będzie składała się z czterech ścieżek:

 

  • kultura organizacyjna, opiekun spotkania: CCC
  • komunikacja a CSR, opiekun spotkania: Henkel Polska
  • zarządzanie a CSR, opiekun spotkania: Bank BNP Paribas Bank Polska
  • zarządzanie różnorodnością, opiekun spotkania: ERGO Hestia

 

Studenci, którzy zostaną zaproszeni do XVI edycji LOB, po zakończonej rekrutacji będą uczestniczyć w czterech weekendowych zjazdach. Podczas spotkań nie tylko zdobędą wiedzę z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, lecz także będą mieli możliwość poznać praktyków biznesu, którzy na co dzień wdrażają działania CSR w swoich firmach.

 

O Lidze Odpowiedzialnego Biznesu

 

Liga Odpowiedzialnego Biznesu to program edukacyjny Forum Odpowiedzialnego Biznesu budujący nowe kadry menedżerów i przedsiębiorców, animatorów społecznych, liderów zmian i przede wszystkim odpowiedzialnych ludzi. Powstał w 2004 roku z inicjatywy Forum Odpowiedzialnego Biznesu i kół naukowych skupiających studentów zainteresowanych CSR. W ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu funkcjonuje program Ambasadorów CSR i Ogólnopolski Konkurs Wiedzy o CSR.  Więcej o Lidze Odpowiedzialnego Biznesu na stronie internetowej odpowiedzialnybiznes.pl/lob.

 

 

Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Opiekunowie ścieżek edukacyjnych XVI edycji LOB: Bank BNP Paribas, CCC, ERGO Hestia, Henkel

Patroni medialni: AIESEC, dlastudenta.pl, IMM, Proto.pl, Odpowiedzialnybiznes.pl

 

 

Kontakt dla mediów:

Koordynatorka programu Liga Odpowiedzialnego Biznesu

Aleksandra Jelska

e-mail: aleksandra.jelska@fob.org.pl

tel: 512 576 620

 

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg