Rzeczpospolita pozostawia konkurencję daleko w tyle.


W lutym Rzeczpospolita była cytowana, aż 433 razy częściej niż miesiąc wcześniej.
Z ostatecznym wynikiem 1692 cytatów zdecydowanie wyprzedziła Gazetę Wyborczą cytowaną 725 razy oraz Dziennik Gazetę Prawna (569 razy). Jest to największa, od 2003 roku, przewaga lidera rankingu na pozostałymi mediami.


Wśród piętnastki najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie znalazły się aż trzy portale internetowe, z onet.pl na miejscu ósmym, na którego media powoływały się 223 razy. Drugie miejsce w tej kategorii zajęła wp.pl, cytowana 140 razy, trzecie tvn24 (95).

Nastąpiła również zmiana na pozycji lidera stacji radiowych. W lutym media najczęściej powoływały się na informacje Radia Zet (239 razy). Jest to wynik nieznacznie wyprzedzający RMF FM, który cytowano 222 razy.

 

Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną był TVN 24, na który media powoływały się aż 458 razy. Na pozycji drugiej, aczkolwiek ze zdecydowanie słabszym wynikiem, znajduje się kolejna stacja koncernu ITI – TVN z liczbą 144 cytatów.

 

W lutym media koncentrowały się głównie na tematach związanych z: doniesieniami o aferze hazardowej, wywiadem Mirosława Drzewieckiego w USA oraz najbliższymi wyborami prezydenckimi i kwestią szukania „haków” na ministra Sikorskiego. Dużą popularnością cieszył się również wywiad z Jarosławem Kaczyńskim, przeprowadzony przez Newsweeka, który tym samym spowodował powrót tygodnika do czołówki rankingu. Newsweek cytowano aż 425 razy (5 miejsce w rankingu).

 

Badanie przeprowadzono na podstawie 8054 przekazów prasowych, programów radiowych i telewizyjnych, pojawiających się w okresie od 1 do 28 lutego br.

 

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg