Siedmiu studentów powalczy w finale konkursu PRaktykuj za granicą

„Wrocław PR-em stoi” – mówili komentatorzy po zeszłorocznej edycji konkursu, kiedy wszystkie miejsca na podium zostały zajęte przez młodych adeptów PR-u z Wrocławia. Jednak w tym roku na scenie pojawiła się nowa uczelnia. Do toczącej się od lat rywalizacji między Uniwersytetem Wrocławskim a Uniwersytetem Warszawskim dołączył Lubelski Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, z którego napłynęło 6 prac, a autorzy dwóch z nich doszli do finału. W finale znalazło się także po dwóch studentów z Wrocławia i Krakowa oraz jeden z Uniwersytetu Warszawskiego.

Partnerem edycji 2011 jest Fundacja Dzieci Niczyje i wszystkie tematy strategii komunikacji są związane z jej działalnością statutową. Finaliści w swoich pracach wykazali się nie tylko wiedzą z zakresu public relations, ale także wrażliwością na problem przemocy wobec dzieci oraz osobistym zaangażowaniem – Jestem mile zaskoczona aktywnością w poszukiwaniu danych, które autor uważał za niezbędne, a w przypadku ich braku – samodzielnym przeprowadzaniem mini-badań – mówi Marta Skierkowska z Fundacji Dzieci Niczyje.

W ostatnim etapie konkursu strategie komunikacji i zdolność autoprezentacji studentów będzie oceniało jury w składzie: Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, dr Jacek Warchala, językoznawca z Uniwersytetu Śląskiego, Magdalena Grabarczyk-Tokaj z Instytutu Monitorowania Mediów, Marta Skierkowska z Fundacji Dzieci Niczyje oraz reprezentanci PSPR i ZFRP.

PRaktykuj za granicą to konkurs stażowy organizowany od ośmiu lat przez Instytut Monitorowania Mediów. Celem konkursu jest umożliwienie studentom odbycia prestiżowego stażu w jednej z agencji PR, w oddziale poza granicami Polski. Jednocześnie wybrana organizacja pozarządowa otrzymuje możliwość wdrożenia strategii komunikacji, utworzonej na jej zapotrzebowanie, która powstała pod okiem znawców branży.

Edycję 2011 wspierają firmy Fleishman-Hillard, Solski Burson-Marsteller, LEWIS PR, magazyn Brief, a także organizacje studenckie AIESEC i AEGEE oraz biuro karier Profil. Patronami merytorycznymi są Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Związek Firm Public Relations. Patronat medialny objęły: Radio Planeta, Gazeta Studencka, Semestr, PRoto.pl, dlaczego.com.pl, dlastudenta.pl, Kariera.com.pl, portal SGI.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg