Skaczą po mediach 27 razy na godzinę

Nowemu pokoleniu, które wyrosło na internecie, pstrykanie po kanałach już nie wystarcza. „Elektroniczni tubylcy”, jak ich wdzięcznie nazwali badacze, zmieniają media średnio 27 razy na godzinę.

Badanie zostało przeprowadzone przez Boston’s Innerscope Research przy użyciu zaawansowanej technologii, takiej jak biometryczne pasy do mierzenia reakcji badanych oraz kamer zamontowanych w okularach, które sprawdzały z jakiego medium i jak długo korzystał dany użytkownik.

Okazało się, że pokolenie, które wychowało się wśród nowych mediów, jest znacznie bardziej niecierpliwe, niż ludzie wyrastający wśród telewizji i prasy drukowanej. Młodzi „elektroniczni tubylcy” skaczą między mediami o 35 proc. więcej w porównaniu do tak zwanych „elektronicznych imigrantów”, którzy nowych mediów zaczęli używać już jako dorośli ludzie. „Imigranci” zmieniają media średnio 17 razy na godzinę czasu wolnego.

Jeżeli jesteście równie zaskoczeni jak ja i zachodzicie w głowę jak ktoś jest w stanie żonglować różnymi mediami w takim tempie i ile rąk trzeba mieć, to podaję możliwe wyjaśnienie tego fenomenu: badanie Nielsena przeprowadzone w zeszłym roku wykazało, że 45 proc. amerykanów, którzy mają tablet, używają go podczas oglądania telewizji. Podobnie robią posiadacze smarfonów. Oznacza to, że wystarczy, żeby telewizja zaczęła przynudzać, a widzowie w tej samej sekundzie przerzucą się na swój tablet.

Wyniki badania wzbudziły zrozumiały niepokój u reklamodawców. 🙂

Osobiście jednak uważam, że nie ma co mówić o rewolucji, dopóki nie mamy szerszych informacji. Grupa badawcza jest tu na tyle mała, że można to nazwać co najwyżej zjawiskiem, nie prawidłowością.

Źródło: adage.com

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg