Na Platformie sprawdzisz wyniki monitoringu mediów. W narzędziu otrzymasz dostęp do wskazanych przez Ciebie haseł, które pojawiły się we wszystkich możliwych typach mediów: prasa, radio, telewizja, internet, media społecznościowe i podcasty. Dzięki licznym wskaźnikom i dostępie do interaktywnej funkcji Analizy w szybki sposób przeanalizujesz dane i zbadasz skuteczność swoich działań PR.
W aplikacji adMonit zweryfikujesz wydatki reklamowe marek, które monitorujesz. Sprawdzisz poprawność realizacji media planów i otrzymasz dostęp do codziennie aktualizowanego banku kreacji reklamowych. adMonit jest zintegrowany z Platformą, więc w jednym narzędziu porównasz efektywność działań reklamowych z media relations.
Dzięki bazie mediaContact precyzyjnie dotrzesz do ponad 17 tys. dziennikarzy ze wszystkich rodzajów mediów! Możesz również dodać do bazy swoje własne kontakty. Wirtualne biuro prasowe będzie Twoim centrum dowodzenia w komunikacji z dziennikarzami. Dzięki dostępnym statystykom wysyłek na bieżąco możesz sprawdzać efekty dystrybucji informacji prasowych.
Nasi eksperci podczas bezpłatnych, cyklicznych szkoleń online w ramach bazy wiedzy Mediostrefa wyjaśniają krok po kroku, jak korzystać z narzędzi IMM, aby zaoszczędzić czas i osiągnąć maksymalne korzyści. Webinaria mają trzy stopnie trudności: podstawowe oraz certyfikowane przez IMM szkolenia zaawansowane i specjalistyczne. Sprawdź harmonogram najbliższych szkoleń i zdobądź certyfikat potwierdzający Twoje kompetencje. Poznaj możliwości Platformy, mediaContact i adMonitu! Zapisz się już teraz!