Snapchat: „informacja jest towarem, ale też współczesnym językiem”

Komentarz do raportu IMM „Jeszcze tylko wyślę snapa i możemy iść” – jak Snapchat przekonuje do siebie kolejnych użytkowników?

W świecie dzisiejszych mediów informacja jest towarem, siłą, ale też współczesnym językiem. Trudno przykuć uwagę widza na 5 pierwszych sekund, nawet wielkie sieciowe agencje toczą o nią o walkę w preerolach. Zderzeni z taką masą do przyswojenia, zmieniliśmy swój sposób konsumpcji mediów.

Natychmiast odrzucamy to, co nie jest dla nas interesujące. Popadliśmy jednak w pewien paradoks. Dlaczego? Bo piękno to okrutna Pani. Lubiliśmy to, co ładne, wpadając w pułapkę sztucznego kontentu wokół nas. Ogródek social media jest jednak miejscem, gdzie mamy czas i możliwość bycia sobą, codziennie mając na to 24 H 😉

Wszyscy jesteśmy podłączeni do wielkiej sieci i dzięki Snapchatowi chcemy i możemy podglądać wzajemnie nasze prawdziwe życie. Bez wielokrotnej edycji i kolejnej ściemy budującej digitalowe alter ego. Nie powiem Wam jak to robić, jedyne co ważne, to aby pamiętać o pewnej maksymie -„Follow the Right Person.”

Dziś świat młodych konsumentów mediów nie potrzebuje już telewizji, teledysków czy kolejnego reality show. Dziś potrzebujemy SOCIAL SHOW. Czy to rewolucja? Nie. To Ewolucja wynikająca ze zmian, które zachodzą zarówno w technologii, jak i w sposobie myślenia.  W dużej mierze to dzięki Snapchatowi już nie musimy zastanawiać się, jak przenieść online do offline’u i odwrotnie – to dzieje się samo. Ludzie prowadzą ze sobą dialog, poprzez prosty edytorial video, mogąc uprawiać masowy storytelling! Przy czym Snapchat nie nakazuje  żadnej konkretnej formy przykazywania informacji, a jedynie daje okazję do podzielenia się nią. Bo to użytkownik jest filtrem tej aplikacji!

Evan Spiegel pytany o ‘core’ swojego dzieła odpowiedział, że  jest nią TWOJA własna historia! Dziś mało kto wyznaje zasadę Richarda NIXONA „don’t fucking record”. Dziś stoimy tylko przed jednym krokiem w postaci „push the buton”.  Pamiętajmy, że tak zwany DIGITAL nie jest narzędziem, ale środowiskiem, w którym żyjemy. Bądźmy tam prawdziwi i bądźmy tam sobą, social media są dla ludzi o i ludziach, nie o czyimś big idea 😉

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg