Stażysto, pamiętaj o wynagrodzeniu za pracę!

IMM prowadzi regularne nabory na staże letnie w poszczególnych działach firmy oraz rozwija od 10 lat w ramach działań CSR program „PRaktykuj za granicą”, umożliwiający studentom start w branży PR w renomowanych agencjach public relations w całej Europie.

Staż często kojarzy się z parzeniem kawy dla innych pracowników oraz wielogodzinnym robieniem ksero. Niestety rzeczywistość przypomina czasem najbardziej absurdalną wizję. Dlatego przed podjęciem decyzji warto zorientować się na temat: warunków pracy, wykonywanych zadań, czasu pracy wynagrodzenia oraz oczekiwanych przez pracodawcę umiejętności kandydata.

Wymagane umiejętności
IMM prowadzi regularnie rekrutację na staże w warszawskim biurze firmy do: Działu Analiz, Działu Administracyjnego, Działu Kontroli Wewnętrznej i Działu Komunikacji Marketingowej. Stażysta rozpoczyna swoją pracę w IMM od wdrożenia w standardowe obowiązki pracownicze, rozpoczynając od zadań najprostszych, aż zostaje stopniowo wprowadzany w działania coraz bardziej skomplikowane.

Wymagania stawiane przez Instytut kandydatom są zróżnicowane w zależności od działu, do którego przyszły stażysta składa aplikację. Zdecydowanie najbardziej interesujące dla IMM są jednak konkretne umiejętności, a nie kierunek studiów. W Dziale Analiz na przykład niezbędna jest znajomość języka angielskiego oraz analityczne predyspozycje. W Dziale Komunikacji Marketingowej ważne jest tak zwane lekkie pióro oraz podstawowa znajomość zagadnień z zakresu PR. W Dziale Administracji – przede wszystkim znajomość programu Microsoft Excel – mówi Dominika Wawrzon, Dyrektor Działu Administracyjno – Personalnego w IMM.

Czas pracy i wynagrodzenie
Docelowo Instytut oczekuje dyspozycyjności kandydata zbliżonej do pełnego etatu, zazwyczaj w godzinach od 9.00 do 17.00. W Dziale Analiz natomiast obowiązują inne pory pracy: od 6.00 do 14.00 ze względu na rodzaj wykonywanych działań. Dlatego zawsze IMM ustala tę kwestię indywidualnie, w odniesieniu do powierzonych zadań. Szacunkowe wynagrodzenie netto na stażu w IMM to kwota pomiędzy 1200 zł a 1500 zł. Instytut dysponuje zazwyczaj 2-4 miejscami dla stażystów. Najczęściej zatrudnia w okresie wakacyjnym, na czas 1-3 miesięcy, a rekrutacja odbywa się w czerwcu każdego roku. Po jego zakończeniu stażysta ma szansę otrzymania oferty stałej pracy na etat. Konkurs „PRaktykuj za granicą” natomiast jest otwarty dla studentów wszystkich wydziałów studiów dziennych, wieczorowych, zaocznych i podyplomowych, którzy interesują się zagadnieniami PR i komunikacją. IMM przyznaje również nagrodę dodatkową w konkursie – staż w Instytucie.

Rekrutacja
Sposób rekrutacji na staż jest adekwatny do standardowej rekrutacji na stanowisko etatowe. Najpierw IMM dokonuje selekcji otrzymanych CV, przeprowadzane są testy kompetencyjne, różne w zależności od stanowiska. Czasem są to testy z wiedzy ogólnej lub tłumaczenia sprawdzające umiejętności językowe, a czasem przygotowanie streszczenia artykułu. Wybrani kandydaci zapraszani są następnie na rozmowę z kierownikiem danego działu oraz Dyrektorem Działu Administracyjno-Personalnego. Zachęcamy do kontaktu przez adres mailowy: PRACA@INSTYTUT.COM.PL.

O IMM:
Instytut Monitorowania Mediów to lider branży monitoringu mediów w Polsce. Od ponad dekady dostarcza kompleksową usługę badania wizerunku w prasie, radiu, telewizji oraz w Internecie i w mediach społecznościowych. Analizy i raporty IMM pomagają w planowaniu, prowadzeniu oraz w ocenie efektów komunikacji PR i marketingowej a narzędzia do monitoringu IMM zapewniają stały i bieżący dostęp do opinii pojawiających się w mediach na temat np. marki lub instytucji. W zakresie stałego monitoringu prowadzonego przez Instytut znajduje się ponad 1000 tytułów prasowych, ponad 100 stacji RTV oraz polskie zasoby internetu wraz z social media – ponad 200 tysięcy domen objętych monitoringiem w systemie 24/7 dzięki autorskim rozwiązaniom technologicznym. Od 2010 roku IMM monitoruje media społecznościowe i prowadzi badania Kompas Social Media oraz oferuje możliwość zamówienia monitoringu mediów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). IMM należy do prestiżowej międzynarodowej organizacji FIBEP – Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse.

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg