
Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów
W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”.
Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności.
Agenda spotkania:
- Benchmarking – analiza medialności marki na tle konkurencji
- Ocena efektywności wysyłki informacji prasowej
- TOP autorzy – kto najczęściej pisze o naszej marce
- Najbardziej angażujące materiały w social mediach
- Publikacje o największej sile oddziaływania na odbiorcę
- Artykuły z największym nasyceniem słów kluczowych
- Tagowanie i etykietowanie publikacji
- Detektor kryzysów – analiza materiałów o negatywnym wydźwięku
- Ustawianie alertów i powiadomień
- Chmura słów – analiza kontekstów
Szkolenie potrwa ok. 60 minut, a po każdej sekcji będzie możliwość zadania pytań.
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, prowadzących firmowe social media, pracowników marketingu i komunikacji, które korzystają na co dzień z monitoringu mediów i poszukują ciekawych pomysłów oraz rozwiązań do analityki medialności marek i raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.
Certyfikat
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zachęcamy do zapisów: