webinar 12 przykładów

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”.

 

Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności.

 

Agenda spotkania:

  • Benchmarking – analiza medialności marki na tle konkurencji
  • Ocena efektywności wysyłki informacji prasowej
  • TOP autorzy – kto najczęściej pisze o naszej marce
  • Najbardziej angażujące materiały w social mediach
  • Publikacje o największej sile oddziaływania na odbiorcę
  • Artykuły z największym nasyceniem słów kluczowych
  • Tagowanie i etykietowanie publikacji
  • Detektor kryzysów – analiza materiałów o negatywnym wydźwięku
  • Ustawianie alertów i powiadomień
  • Chmura słów – analiza kontekstów

 

Szkolenie potrwa ok. 60 minut, a po każdej sekcji będzie możliwość zadania pytań.

 

Dla kogo?

 

Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, prowadzących firmowe social media, pracowników marketingu i komunikacji, które korzystają na co dzień z monitoringu mediów i poszukują ciekawych pomysłów oraz rozwiązań do analityki medialności marek i raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.

 

Certyfikat

 

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

 

Serdecznie zachęcamy do zapisów:

 

REJESTRUJĘ SIĘ