Szkolenie online IMM: Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów
W czwartek 16 stycznia o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online pt. „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów”.
Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Dyrektor Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM.
Eksperci będą rozmawiać o pomiarach efektywności w sponsoringu zarówno sportu, jak i wydarzeń kulturalnych.
Agenda spotkania:
- Dlaczego warto mierzyć efektywność sponsoringu?
- Sponsoring jako forma komunikacji marketingowej
- Metodologia pomiaru efektywności sponsoringu
- Narzędzia do monitorowania efektywności sponsoringu
- Typy badań i raportów w ocenie sponsoringu
- Wykorzystanie danych
Szkolenie potrwa ok. 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy potrzebują monitorować i analizować efekty zaangażowania sponsoringowego.
Dla sponsorów, którzy analizują medialność osób lub imprez, które sponsorują i potrzebują wykazania najskuteczniejszych sposobów oraz form ekspozycji i ustalenia celów na kolejny sezon. Dużo wartości znajdą też sponsorowani, aby umieć udowodnić swój potencjał wizerunkowy poprzez listy publikacji w mediach na swój temat i osiągane wskaźniki medialne oraz przedstawić wartość zaangażowania w kampanie sponsoringowe.
Certyfikat
Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę mediów pod kątem pomiaru efektywności sponsoringu z wykorzystaniem platformy IMM.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zachęcamy do zapisów: