Szkolenie online IMM: Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów

W czwartek 16 stycznia o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online pt. „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów”.

 

Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Dyrektor Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM.

 

Eksperci będą rozmawiać o pomiarach efektywności w sponsoringu zarówno sportu, jak i wydarzeń kulturalnych.

 

Agenda spotkania:

 

  • Dlaczego warto mierzyć efektywność sponsoringu?
  • Sponsoring jako forma komunikacji marketingowej
  • Metodologia pomiaru efektywności sponsoringu
  • Narzędzia do monitorowania efektywności sponsoringu
  • Typy badań i raportów w ocenie sponsoringu
  • Wykorzystanie danych

 

Szkolenie potrwa ok. 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.

 

Dla kogo?

 

Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy potrzebują monitorować i analizować efekty zaangażowania sponsoringowego.

Dla sponsorów, którzy analizują medialność osób lub imprez, które sponsorują i potrzebują wykazania najskuteczniejszych sposobów oraz form ekspozycji i ustalenia celów na kolejny sezon. Dużo wartości znajdą też sponsorowani, aby umieć udowodnić swój potencjał wizerunkowy poprzez listy publikacji w mediach na swój temat i osiągane wskaźniki medialne oraz przedstawić wartość zaangażowania w kampanie sponsoringowe.

 

Certyfikat

 

Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę mediów pod kątem pomiaru efektywności sponsoringu z wykorzystaniem platformy IMM.

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

 

Serdecznie zachęcamy do zapisów:

 

REJESTRUJĘ SIĘ