Szto piszut a Was w mediach?

W związku ze wzmożoną ekspansją krajowych przedsiębiorstw na rynki światowe specjaliści od promocji coraz częściej stają przed realnym problemem sprawdzenia, jak kształtuje się świadomość danej marki w krajach o zbliżonych warunkach socjo-bytowych. Znaczenia nabiera także fakt, jak media wypowiadają się o oferowanym produkcie czy usłudze. Potrzebę śledzenia zagranicznych przekazów mediowych dostrzegł Instytut Monitorowania Mediów, który w ramach nowej usługi dostarcza swoim klientom możliwość zamówienia monitoringu mediów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Dzięki podpisanym przez Instytut umowom z renomowanymi firmami z rynków Europy centralnej i wschodniej w prosty i wygodny sposób można zamówić otrzymywanie codziennych wyników monitoringu prasy, Internetu, telewizji oraz radia zza granicy. Wyniki te zamieszczane są na platformie IMM, dzięki czemu klienci mogą skorzystać z wszelkich narzędzi ułatwiających pracę z wyszukanymi materiałami.

Monitoring mediów w krajach Europy Środkowo-Wschodniej oznacza w praktyce szereg korzyści dla jego użytkowników. To najwyższa jakość monitoringu uzyskiwana dzięki współpracy ze sprawdzonymi firmami monitorującymi media. To również wygoda i komfort, bowiem wystarczy kontakt tylko z IMM, a informacje z wybranych krajów pojawiają się na indywidualnej platformie obok materiałów z Polski. Najważniejsza jest jednak łatwość rozliczeń – realizacja zleceń jest koordynowana i rozliczana przez IMM, co oznacza ułatwienie przy składaniu zleceń. Standardowe, wyrażone w Euro ceny usług ze wszystkich krajów zestawione są na jednej fakturze za całą usługę.

Dostęp do informacji z całego świata za pośrednictwem klienckiego portalu to innowacja na rynku polskim. Czytaj więcej na stronie www.instytut.com.pl/monitoring_miedzynarodowy.


Międzynarodowa współpraca IMM obejmuje: Rosję, Rumunię, Węgry, Czechy*, Słowację*, Litwę, Łotwę, Estonię, Słowenię, Chorwację, Serbię, Bośnię i Hercegowinę, Czarnogórę, Macedonię oraz Polskę.

*Monitoring z Czech i Słowacji odbywa się na indywidualnych zasadach.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg