Trwa rejestracja na Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu 2020 (#TOB2020) objętym patronatem IMM!

Interesujesz się dobrymi praktykami odpowiedzialnego zarządzania? Zastanawiasz się nad tym, jak skutecznie wdrożyć  strategię CSR? Chcesz udoskonalić swój sposób raportowania w oparciu o kryteria ESG? Szukasz informacji na takie gorące tematy jak zaangażowanie pracowników, zrównoważone finansowanie, ESG, dobra współpraca z dostawcami? Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu 2020 (#TOB2020), organizowany już po raz szósty przez CSRinfo, to wydarzenie właśnie dla Ciebie.

 

Tegoroczna edycja TOB trwa od 26 do 30 października i jest realizowana w całości online. Dzięki wsparciu partnerów, udział w #TOB2020 jest bezpłatny. Instytut Monitorowania Mediów IMM objął patronat nad wydarzeniem.

 

Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu to najbardziej wyczekiwane wydarzenie jesieni skierowane do  przedstawicieli biznesu, inwestorów instytucjonalnych i prywatnych, wyższej kadry zarządzającej, dyrektorów finansowych, osób odpowiedzialnych za relacje inwestorskie, public affairs oraz komunikację korporacyjną, analityków, specjalistów ds. CSR, administracji publicznej i środowiska akademickiego – wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat tego, jak odpowiedzialnie i w nowoczesny sposób zarządzać swoją organizacją. Prelegenci i paneliści #TOB2020 podzielą się najlepszymi praktykami rynkowymi oraz omówią najnowsze trendy i wyzwania, które mają wpływ na realizację strategii firm w obszarze zrównoważonego rozwoju.

 

Każdy dzień Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu 2020 będzie poświęcony innemu tematowi:

 

  • 10.2020, godz. 9.30-11.15: Edukacja pracowników w trudnych czasach
  • 10.2020, godz. 9.30-11.15: Wyzwania przywództwa i strategii
  • 10.2020, godz. 10.00-12.30: Transparentność i ESG
  • 10.2020, godz. 9.30-11.15: Odpowiedzialny łańcuch dostaw
  • 10.2020, godz. 9.30-11.15: Zrównoważone finansowanie

 

Uczestnicy #TOB2020 nie tylko otrzymują pakiet mini szkoleń, mogą zobaczyć ciekawe praktyki i doświadczenia, którymi będą dzielić zaproszeni gościem, ale otrzymają praktyczne materiały. Szczegóły i bezpłatna rejestracja znajdują się na stronie: http://tydzienodpowiedzialnegobiznesu2020.csrinfo.org/

 

Organizator #TOB2020: firma edukacyjno-doradcza CSRinfo.

Partnerzy #TOB2020: Energa z Grupy ORLEN, Intel Technology Poland, Fundacja PFR, Centralny Dom Technologii.

Patroni honorowi #TOB2020: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Ministerstwo Rozwoju, Global Compact Network Poland.

Patroni medialni #TOB2020: Instytut Monitorowania Mediów IMM, Proto.pl, My Company, Bizon M

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg