Trwają zapisy do PRaktykuj za granicą!

Od 14 lutego przyjmowane są zgłoszenia do konkursu public relations, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. II edycja „PRaktykuj za granicą” cieszy się dużym zainteresowaniem – swój udział w nim zadeklarowało już prawie 40 osób. Zgłoszeni uczestnicy to studenci najbardziej renomowanych uczelni w kraju, zainteresowani public relations i działaniami społecznymi. Ich prace – projekty PR dla wybranej strategii Fundacji Komunikacji Społecznej – oceni jury w składzie: Prof. Jerzy Bralczyk z Instytutu Dziennikarstwa UW, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, Paweł Prochenko, Prezes Zarządu Fundacji Komunikacji Społecznej i Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów.

I etap konkursu potrwa, wraz z przyjmowaniem prac konkursowych, do 30 kwietnia. Nadal więc można nadsyłać zgłoszenia i spróbować swoich sił w tworzeniu strategii PR. Na twórców najciekawszych projektów czekają wakacyjne staże w trzech europejskich biurach agencji public relations Fleishman-Hillard (Londyn, Mediolan, Monachium). W maju, po ocenie prac pisemnych, odbędzie się II etap konkursu – prezentacja strategii, które przygotują finaliści. Konkurs „PRaktykuj za granicą” zakończy się w czerwcu 2005 roku – wtedy poznamy jego zwycięzców. Prace konkursowe można składać do końca kwietnia, jednak warunkiem przystąpienia do konkursu jest wypełnienie zgłoszenia na stronie konkursowej. 

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/konkurs.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg