Użytkownicy urządzeń mobilnych w badaniu TNS MobileLife

Użytkowników urządzeń mobilnych i wpływ tych urządzeń na cyfrowy świat zbadała firma TNS. Wyniki zostały opublikowane w raporcie TNS Mobile Life. Wyniki są również udostępnione na stronie internetowej w formie interaktywnych grafik. Na wykresach możemy porównać wykorzystanie urządzeń mobilnych w różnych krajach, o różnych porach dnia i nocy, sprawdzimy również do jakich celów wykorzystywane są te urządzenia.

Przykłady? Porównajmy Szwecję i Włochy.

Kiedy użytkownicy korzystają najintensywniej z urządzeń mobilnych?
Dowiemy się, że Szwedzi najczęściej korzystają z urządzeń mobilnych w czasie porannego transportu, podobnie jak Włosi, natomiast najrzadziej podczas obiadu.

Jak użytkownicy wybierają swoje telefony i ile za nie płacą?
Szwedzi płacą za swoje urządzenia mobilne 341 dol., ale są skłonni w przyszłości zapłacić aż 425 dol. Włosi natomiast płacą obecnie 241 dol. a są w stanie zapłacić w przyszłości 277 dol. czyli dwa razy mnie niż Szwedzi.

Czym kierują się klienci wybierając urządzenie mobile?
Szwedzi stawiają zdecydowanie na design, a Włosi na markę.

Jak dawno użytkownik kupił urządzenie mobilne i kiedy zamierza kupić nowe?
Szwedzi swoje obecne urządzenie mają 19 miesięcy, o 6 krócej niż Włosi. Przedstawiciele obu nacji planują nabyć telefon za średnio 17 miesięcy.

Z dokładnymi informacjami o tym jak korzystać z danych umieszczonych na stronie TNS Mobile można zapoznać się w instrukcji obsługi.

Niestety w raporcie nie pojawiły się dane na temat polskich użytkowników. Raport został sporządzony na podstawie wywiadów z 34 000 osobami korzystającymi z urządzeń mobilnych.

Źródło:
Discover Mobile Life, http://discovermobilelife.com/about/

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg