VI edycja PRaktykuj za granicą rozpoczęta!

Konkurs PRaktykuj za granicą polega na opracowaniu strategii komunikacji dla jednego z trzech tematów wiążących się z działaniami wspieranej w organizacji non-profit. W tym roku zaproszenie do współpracy przyjęła Fundacja Hospicyjna z Gdańska. Tym samym tematyka zadań dla studentów jest związana z szeroko pojętą promocją wolontariatu oraz działalnością Fundacji.

Zadania konkursowe brzmią następująco:

  1. Zaplanuj wydarzenia lub wprowadzenie unikalnego narzędzia promującego działalność Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce. Preferowany okres – pierwszy kwartał roku, preferowane miejsce – Warszawa. 
  2. Opracuj strategię działań PR w ramach VI kampanii Hospicjum to też Życie. Głównym celem tej edycji kampanii będzie zachęcenie osób dojrzałych (grupa wiekowa 50+) do wolontariatu hospicyjnego.
  3. Przygotuj całoroczną strategia promowania Fundacji Hospicyjnej poprzez osobę powszechnie znaną i poważaną – od kryteriów wyboru takiej osoby do sposobu wykorzystania jej wizerunku.

Konkurs składa się z trzech etapów. W pierwszym, trwającym od 4 lutego do 3 kwietnia br., uczestnicy przygotowują projekt pracy konkursowej (3 str.). Nadesłane prace oceni jury w składzie: Gerald Abramczyk, specjalista ds. komunikacji strategicznej, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, językoznawca z Uniwersytetu Śląskiego dr Jacek Warchala, Anna Sanowska, Dyrektor ds. PR w IMM oraz Piotr Kławsiuć z biura prasowego Fundacji Hospicyjnej.

Jury wybierze 15 najlepszych projektów, których autorzy w II etapie – do 7 maja 2009 r. – stworzą pełne strategie konkursowe (max. 15 str.). W trzeciej, finałowej części – podczas prezentacji multimedialnej – w ostatnich dniach maja 2009 roku ocenione zostaną zdolności komunikacyjne kandydatów, a zwłaszcza styl prezentowania pomysłów, swoboda i ich sugestywność.

Zwycięzcy konkursu odbędą wakacyjne staże w zagranicznych biurach agencji Fleishman-Hillard oraz Hill & Knowlton. Otrzymają także roczne prenumeraty magazynu Brief.

Patronat medialny nad konkursem objęły: PRoto.pl., Gazeta Studencka, Brief.pl, Kariera.com.pl, Korba.pl, Dlastudneta.pl oraz Radio Kampus.

Wszelkie dodatkowe informacje znajdują się na stronie Instytutu Monitorowania Mediów w zakładce Praktykuj za granicą http://www.instytut.com.pl/harmonogram2009.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg