W kontakcie z dziennikarzem

Prace nad modułem biura prasowego trwały od początku 2007 roku. Zastosowane rozwiązania są wzorowanena najbardziej funkcjonalnych i przyjaznych biurach prasowych z Wielkiej Brytanii i USA.

 

Wprowadzone biuro prasowe jest kolejnym etapem rozwoju usługi mediaContact. Tym razem szczególnie zależało nam na stworzeniu narzędzia, które zastąpi potwierdzanie przeczytania informacji – tzw. telefoniczny follow-up – co jest uciążliwe i dla dziennikarzy i dla pr-owców. Poza tym nasze biuro miało być łatwe w obsłudze i dostępne z poziomu strony www, bez konieczności instalowania dodatkowych programów mówi Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów. 

 

Główne funkcje nowego biura to:
  • szybkie i łatwe tworzenie informacji prasowych oraz skuteczne wysyłanie ich do dziennikarzy zainteresowanych danym tematem,
  • pełna integracja z danymi kontaktowymi z bazy mediaContact, zawierającej informacje o ponad 7000 dziennikarzy,
  • możliwość sprawdzenia, czy i kiedy dany dziennikarz przeczytał otrzymaną informację, bez konieczności dodatkowego potwierdzania telefonicznego lub mailowego,
  • generowanie indywidualnej strony www dla każdego klienta, na której chronologicznie ukazują się wprowadzane informacje,
  • archiwum informacji prasowych i baza załączników.
Wszystkie informacje o biurze prasowym oraz bazie mediaContact znajdują się na stronie
www.mediacontact.pl



Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ponad 800 tytułów prasowych, 73 stacje telewizyjne i radiowe oraz polskie zasoby Internetu. IMM jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 80 firm monitorujących media z kilkudziesięciu krajów. W 2004 r. Instytut Monitorowania Mediów stworzył wortal
www.proto.pl przeznaczony dla specjalistów public relations.