Wideorozmowy Skype’a z Facebookiem

W zeszłym tygodniu Facebook wprowadził zapowiadaną nową usługę – wideopołączenia i kilka innych udogodnień związanych z rozmowami ze znajomymi z Facebooka.

Najważniejsze udogodnienia to pasek, na którym widoczne są nazwy osób najczęściej z nami konwersujących i wprowadzenie możliwości przeprowadzania grupowych rozmów (czatów). Wideorozmowy zostały wprowadzone we współpracy z serwisem Skype i będą udostępniane wszystkim użytkownikom w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Więcej na ten temat:
Philip Su, Call Your Friends Right From Facebook, blog.facebook.com, 06.07.2011
J. Rosenberg, Under the Hood with Facebook Video Calling, Powered by Skype, blogs.skype.com, 07.07.2011

Efekty współpracy Facebooka i Skype jeszcze nie są dostępne dla wszystkich użytkowników, a Michael Lazerow – FC Expert Bloger pisze na łamach serwisu FastCompany, jak nowa funkcja może się przysłużyć marketerom. Ale tytuł jest zwodniczy, Lazerow pisze, że wideorozmowy nie wnoszą żadnej nowej wartości dla marketerów, bo za ich pośrednictwem nie można się kontaktować z fanami.

Ale Mark Zuckerberg ogłaszając podłączenie nowej usługi podzielił się swoimi przewidywaniami dotyczącymi przyszłości mediów społecznościowych. Stwierdził, że podstawą interakcji będzie dzielenie się treściami.

Więcej na ten temat:
M. Lazerow, Marketers: Why You, Too, Should Be Excited About Facebook Video Calling, fastcompany.com, 08.07.2011

Czy Facebook spopularyzuje wideorozmowy w sieci? Na pewno umożliwi połączenie 750 mln osób na całym świecie za pośrednictwem technologii wideo. Ile osób faktycznie zdecyduje się skorzystać z tej usługi? Facebook pewnie nie omieszka pochwalić się wynikami.

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg