Więcej sportu w monitoringu RTV

– Nowe stacje sportowe to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów i rosnącą popularność marketingu sportowego – mówi Anna Sanowska, dyrektor Działu Analiz IMM – W Polsce sponsoring sportowy jest odbierany pozytywnie, a z badań TNS OBOP wynika, że wydarzenia sportowe gromadzą przed telewizorami najwięcej odbiorców.

IMM był pierwszą firmą monitorującą RTV na polskim rynku, a obecnie ma najszerszą ofertę stacji w stałym monitoringu – od stycznia jest ich już 100.

 – Ponieważ monitorujemy tak wiele stacji, rozwijamy jednocześnie nasze narzędzia ułatwiające przeglądanie materiałów RTV – mówi Anna Sanowska – w styczniu wprowadziliśmy możliwość oglądania i odsłuchu materiałów bezpośrednio na Platformie IMM, bez konieczności otwierania dodatkowego okna przeglądarki. A jako noworoczny prezent proponujemy naszym klientom ocenę wydźwięku wszystkich programów radiowych i telewizyjnych, dostępną bez dodatkowych opłat.

Platforma IMM to autorska aplikacja opracowana przez firmę, aby udostępniać klientom wyniki monitoringu mediów w czasie rzeczywistym. W najbliższym czasie Platformie zostanie wzbogacona o funkcję wyszukiwania materiałów radiowych i telewizyjnych według dowolnego słowa, co znacznie skróci czas potrzebny na analizę programów RTV. Jest to nowość w monitoringu mediów, ponieważ do tej pory funkcja wyszukiwania była możliwa tylko dla materiałów z prasy i Internetu.

Aktualna lista stacji RTV monitorowanych przez IMM jest dostępna pod adresem:
www.instytut.com.pl/lista_stacji_RTV

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg