Wielkanoc na Facebooku

Na temat zbliżających się świąt Wielkanocnych tylko w ostatnich trzech dniach (od 21.03 do 23.03.2016) ukazało się ponad 12 tys. wzmianek w internecie i social media, które mogły zostać wyświetlone nawet 45 mln razy. Dane zostały przygotowane na zlecenie Radia Kolor.

Najwięcej informacji pojawiło się na Facebooku, gdzie ukazało się ponad 60% wszystkich wzmianek, Twitterze oraz w serwisie Google Plus. Internauci wspominają również o Wielkanocy na Instagramie, gdzie udostępniają zdjęcia potraw świątecznych, pisanek czy innych ręcznie robionych dekoracji.

Jak wynika z monitoringu internetu w IMM, internauci podjęli w temacie świąt ponad 180 tys. różnego rodzaju interakcji, takich jak: udostępnienia, polubienia czy komentarze.

Święta Wielkanocne w internecie zostały zdominowane przez tematykę kulinarną oraz podróżniczą.  Coraz częściej ludzie szukają kulinarnych inspiracji w sieci. Na portalach oraz forach internetowych możemy odnaleźć przepisy na potrawy świąteczne, te tradycyjnie i niezwykłe. Króluje barszcz biały, smakowite pasztety, mazurki w nowych odsłonach, bez których Wielkanoc nie może się udać.

Święta to doskonały czas dla podróżników. Wiedzą o tym biura podróży, które oferują odpoczynek w różnych miejscach w Polsce i na świecie. Z monitoringu IMM wynika, że ludzie poszukują miejsc na wymarzone święta właśnie w internecie, a ci którzy nie zaplanowali wcześniej urlopu, próbują znaleźć coś na ostatnią chwilę, byle tylko spędzić święta nad morzem, „Pomocy!!! Wielkanoc w pakiecie na morzem szukam…. Ktos moze widzial jeszcze jakis ostatek?” – woła użytkownik Facebooka.

Zajączek wielkanocny to jeden z najpopularniejszych symboli świąt. W ostatnich trzech dniach słowo „zając” w kontekście świąt pojawiło się prawie 400 razy i wywołało 3,5 tys. interakcji. Najwięcej wzmianek o zającu pojawiło się na Facebooku oraz Instagramie w kontekście życzeń oraz prezentów świątecznych.

Jakie prezenty na święta Wielkanocne?

Najwięcej o prezentach Wielkanocnych mówi się na Facebooku (56% wszystkich wzmianek), Instagramie oraz Twitterze. Internauci zastanawiają się, jakie prezenty może przynieść zajączek. W  czołówce najczęściej pojawiających się pomysłów na prezenty wielkanocne znalazły się produkty kosmetyczne, książki oraz gadżety.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg