Wigilijne kartki dla Pajacyka – sposób na pomoc

W tym roku, już po raz trzeci, Instytut Monitorowania Mediów zdecydował się wesprzeć przed świętami akcję Polskiej Akcji Humanitarnej „Pajacyk” W tym celu IMM przeprowadził własny projekt o nazwie „Wigilijne kartki dla Pajacyka”. Jest to inicjatywa związana z kartami bożonarodzeniowymi. IMM rezygnuje z wysyłania do klientów tradycyjnych pocztówek i składa im życzenia pocztą elektroniczną. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze są przekazywane na rzecz akcji „Pajacyk”. Dzięki temu firma może w tak ważnym, przedświątecznym okresie wspierać działania prospołeczne.

Dwa lata temu, po złożeniu naszym klientom i partnerom życzeń poprzez pocztę elektroniczną i poinformowaniu ich, że zamiast wysyłać kartki drogą tradycyjną wspieramy akcję PAH, otrzymaliśmy wiele informacji zwrotnych. Nasza inicjatywa bardzo się spodobała, szczególnie PR-owcom – komentuje projekt Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów. – W mojej opinii wysyłanie setek lub tysięcy kartek utraciło pierwotny sens przesyłania prawdziwych życzeń i stało się elementem marketingu. Warto zadbać o to, by nie było to działanie rutynowe i mogło przynieść korzyści potrzebującym.

Zdaniem twórców projektu „Wigilijne kartki dla Pajacyka” akcja jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą wspierać akcje charytatywne, lecz mają w tym zakresie ograniczony budżet. IMM zachęca innych przedsiębiorców do podejmowania podobnych działań. Mamy nadzieję, że nasza akcja znajdzie wielu naśladowców.

Akcja „Pajacyk” – to program dożywiania dzieci w szkołach i świetlicach prowadzony od 1998 r. przez Polską Akcję Humanitarną. Na terenach o wysokim stopniu bezrobocia liczne rodziny pozostają bez środków do życia. Rządowe i gminne działania, z powodu niewystarczającego budżetu i sztywnych kryteriów, pozostawiają wiele dzieci bez pomocy. Fundacja stara się, w miarę swoich możliwości, zapełnić tę lukę, poprawić sytuację bytową dzieci, ich warunki życia i nauki. Pomoc polega na finansowaniu obiadów dla dzieci, które nie są objęte pomocą gmin. Często dzięki dożywianiu dzieci regularniej chodzą do szkoły, co poprawia ich wyniki w nauce. W ciągu 7 lat prowadzenia programu Fundacja zapewniła prawie 30 tys. dzieci przeszło 3 900 tys. posiłków. (źródło: www.pah.org.pl).

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg